Sdajafol Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 jaja, en daar ben ik alweer met een missie die ik niet uit kan spelen. Dit keer de missie Farewell My Love - ofwel: ik ben gewoon een automobilist van lik m'n reetje
SummerBase Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Farewell My Love - Passed! Ik heb de missie 'Farewell My Love' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie kom je terug van de missie 'Wu Zi Mu' waar je onder andere Cloude ontmoet. met zijn vriendin Catalina. Je moet gewoon de weg terug rijden die je ook hebt gereden in de missie Wu Zi Mu. Je hebt nu wel iets moeilijkere tegenstanders, maar je kan ze makkelijk af zijn door kortere wegen te kiezen tijdens de tocht. Als je snel en behendig rijdt en ook voorzichtig dan kan je het makkelijk halen. Ik heb dit maal geen screens erbij gedaan om de simpele reden dat ik Fraps niet aan had, daarvoor mijn excuses, maar ik heb de savegame wel in de bijlage gezet. Veel succes en plezier met de vervolg missies. Beloning: Respect + Thanks!Alleen ehm... waar zijn mijn wapens gebleven? (Ik dacht) dat ik nog een lading wapens had, maargoed. Is niet met opzet gebeurt, maar ik ben dus zelf ook een keer dood gegaan... Menselijk? Bewerkt: 5 november 2006 door SummerBase
Sdajafol Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Thanks! Alleen ehm... waar zijn mijn wapens gebleven? (Ik dacht) dat ik nog een lading wapens had, maargoed. Ik had al het idee dat je dood was gegaan maarjah, geld zat dus ik heb gewoon nieuwe wapens gehaald, alleen jammer van die bommen van Catalina die ik nog had. Bewerkt: 5 november 2006 door Sdajafol
Recommended Posts