Puma Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Heey ik had niks te doen, dus ging ik een wallpaper maken... ik heb er een uurtje aan gewerkt, en heb bij dezen ook de lichtinval-functie goed uitgeprobeerd... verder hier en daar nog een effectje erover, nog wat bijgewerkt enz. enz.... Anyway, klik hier om 'm te bekijken. Het formaat is 1024x768, ik heb 'm gemaakt in PaintShopPro en de plaatjes en logo's heb ik van Google... Kan iemand plz een rateje geven ?? Bewerkt: 4 november 2006 door Puma Reageren
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Kleuren zijn beetje saai. Niet heel mooi uitgeknipt. Dat raam is ook niet zo mooi. Die lens flare bij die lamp is wel mooi. Alleen gaat te ver door. Dat San andreas rechtsonder is wel mooi gemaakt. 7/10 Reageren
coz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 wat voor het gevoel absoluut niet klopt is die poolspeler qua perspectief zegmaar je hebt dat raam ..dat staat paar meter achter die gasten.. alleen die poolspeler of die zweeft in de lucht .. of hij is 3 meter lang Reageren
White Gold Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Zelf kan ik het niet dus mijn complimenten, maar vergeleken met andere heb ik wel eens mooiere gezien. 6/10 vooral omdat zoals al gezegd die biljarter niet echt klopt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.