joshoon Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 hey, sorry dat k weer een topic maak maar nu heb ik vista en ik wou de internet kabel in me laptop steken en geen internet wat is het probleem? ik het trouwens kabel van @home Reageren
Cencicodis Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik had ook vista maar vond er ook geen probleem op En ben terug op XP gegaan het was wel een beta versie he Ontopic: Heb je geen CD van de provider gekregen? Of een boekje waar in staat wat je moet doen? Veel geluk! Cencicodis Reageren
joshoon Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik had ook vista maar vond er ook geen probleem opEn ben terug op XP gegaan het was wel een beta versie he Ontopic: Heb je geen CD van de provider gekregen? Of een boekje waar in staat wat je moet doen? Veel geluk! Cencicodis die heb ik ja maar werkt ook niet want hij pakt de kabel niet iemand anders zei tegen mij dat hij de netwerk kaart niet pakt daar heb ik drivers voor nodig maar we weten allebij niet waar we die drivers kunnen downloaden en welke we moeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.