Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 heey ik wil graag weten of er een salto mod is het lijkt me zo vet als je een salto tijdens een basejump kan maken Reageren
Nickonly Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik denk niet dat zo'n mod bestaat (weet 't wel bijna zeker), en ik denk ook niet dat iemand zo'n mod gaat maken. Want niemand zal waarschijnlijk van zo iets kleins een mod maken. Ik denk eigenlijk dat niemand ook maar op het idee kan komen om zo'n mod te maken, omdat het namenlijk nogal moeilijk, en nutteloos is. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel mogenlijk is, en als het al mogenlijk is, dan zal het erg moeilijk zijn. Dus nee, ik denk niet dat die er is. Reageren
Velaro Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik weet wel hoe je een salto kan maken tijdens een jump zonder veel ervaring. Kijk bij je controls wat 'Steering up' en 'Steering down' is. Jump nu, laat het gas los en druk op steering up en hij maakt een salto, om nu bij te sturen om goed te landen moet je evenwicht vinden. Als het niet lukt raad ik je aan om nog wat te oefenen. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 base jump doe je als je ze alle 3 op een rij hebt niet met een auto,quad fiets. enz. maar met een parachute op je rug en die op tijd deruit halen met eenn touwtje;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.