Jump to content

100% bij denise

Spike

Recommended Posts

he heb al een paar keer gezegt maar heb er geen reactie op gekregen :angry: <_< .

maar het zit zo het is uit met denise al lang heb nog geen andere maar dat komt want ben nu te druk bezig daarom is het uit tussen mij en denise uum als je geen 100% haalt bij denise speelt dat een rol met je 100% met de game? ik hoop het echt niet anders kan ik weer overnieuw beginnen :(:( . (ben eenmaal een die hard :puh: ).

Delen op andere websites

he heb al een paar keer gezegt maar heb er geen reactie op gekregen :angry: <_< .

maar het zit zo het is uit met denise al lang heb nog geen andere maar dat komt want ben nu te druk bezig daarom is het uit tussen mij en denise uum als je geen 100% haalt bij denise speelt dat een rol met je 100% met de game? ik hoop het echt niet anders kan ik weer overnieuw beginnen :(:( . (ben eenmaal een die hard :puh: ).

Het spel moet zonder cheats altijd op 100% uit te spelen zijn lijkt me. Ook als het daten verkeerd loopt, lijkt het me dat je 100% moet halen.

Wat wel zou kunnen is dat je ze alle 6 min. 1x gedate moet hebben.

Ik heb een keertje diegene op de Ammunation in een plaatje naast Dillmore vermoord, maar een savegame erna stond ze weer vrolijk te schieten.

Ik wil ook nog eens met een Denise in de auto tegen een bezinepomp rijden, kijken of je haar daarna nog kan daten :-)

Delen op andere websites

volgens mij als je haar killt kun je haar neit meer daten , ik heb haar nu 100% en een pimp suit gekregen denk niet dat dat nodig is voor 100% uittespelen maar bv unique jumps ofzo waren ook niet nodig hoorde ik dus ik vind eigenlijk dat deze keer de grens op 200% ligt :lol:

Delen op andere websites

bedankt mensen he opgelucht, maar die andere vriendinnen die ik nog moet krijg wil ik zeker halen en op tijds saven ;) , want ja ik wil die kleding vooral politie pak ;):D .

btw heb gisteren de voled parking lot kleding gekregen :D .

Delen op andere websites

volgens mij als je haar killt kun je haar neit meer daten , ik heb haar nu 100% en een pimp suit gekregen denk niet dat dat nodig is voor 100% uittespelen maar bv unique jumps ofzo waren ook niet nodig hoorde ik dus ik vind eigenlijk dat deze keer de grens op 200% ligt :lol:

Da's op zich vrij suf als niet alles mee telt, dan weet je nog niet of je alles gedaan hebt :-(

Delen op andere websites

volgens mij als je haar killt kun je haar neit meer daten  , ik heb haar nu 100% en een pimp suit gekregen denk niet dat dat nodig is voor 100% uittespelen maar bv unique jumps ofzo waren ook niet nodig hoorde ik dus ik vind eigenlijk dat deze keer de grens op 200% ligt  :lol:

Da's op zich vrij suf als niet alles mee telt, dan weet je nog niet of je alles gedaan hebt :-(

damn nou begin ik toch weer te twijfellen :( , wie weet het zeker dat het niet mee telt bij die 100% wie heeft er gekeken toen jij dan 100% met denise had en dan ff ging kijken ij proces made?.

Delen op andere websites

Das toch alweer hetzelfde als in Vice City denk je ook niet ?

de missies waren in sa toch veel meer dan vc? dus dan lijkt me niet zo dat het het zelfde is. maar ja dan heb je nog de r3 missies en side missies, maar je had een lijst waar je op kon zien wat je moet halen om 100% te krijgen heb ik op een internet site gezien toen ik vc op 100% wilde uitspelen:D, weet iemand waar je zo iets kan zien maar dan voor sa? want dat is echt handig ;):D , en als denise toch erbij staat dan is de hel los kan ik weer overnieuw beginnen :angry: :angry: :angry: :( .

Delen op andere websites

ik had gelezen dat door enkel de verhaallijn uit te spelen er ongeveer 65% voltooid zou zijn.. dus als er nog 35% van het spel moet uitgespeeld worden zou het goed kunnen dat het erbij is..

Het is niet nodig voor de 100%

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...