Jump to content

Hard rijden met tank zonder cheat-code

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of dit al bekend is of dat er al een topic over bestaat,maar ik weet een leuk trukje dat ik bij Vice-city al had ontdekt :engel: .

Als je met een Rhino (tank)recht vooruit rijd en je richt de loop naar achter en begint onophoudelijk te schieten,zul je merken dat je steeds harder begint te rijden door de terugstoot-kracht van elk kanons-schot van je tank :D .

Ik heb hier erg veel lol mee gehad,vooral op lange rechte stukken met weinig verkeer kun je dan bizar hard gaan na een tijdje :cab:

Geplaatst:
Ik weet niet of dit al bekend is of dat er al een topic over bestaat,maar ik weet een leuk trukje dat ik bij Vice-city al had ontdekt :engel: .

Als je met een Rhino (tank)recht vooruit rijd en je richt de loop naar achter en begint onophoudelijk te schieten,zul je merken dat je steeds harder begint te rijden door de terugstoot-kracht van elk kanons-schot van je tank :D .

Ik heb hier erg veel lol mee gehad,vooral op lange rechte stukken met weinig verkeer kun je dan bizar hard gaan na een tijdje :cab:

Goed gevonden Dr.dolittle! Maar dit was al bekend, maar wel goed gevonden hoor. :cya:

Geplaatst:

hahaha het is lol ja

ik weet het al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang sinds gta 3

maar je kan er idd veel me laggen xD

wat erg leuk is vliegen met dat ding zonder cheat

kai hard op een schans gaan en dan nog steeds door blijven schieten dan blijk je lang zweven :D

Geplaatst:

:D:D Idd,Ik heb daar toen uren mee lopen stunten :cab:

Ik kan me nog vaag herinderen dat dat ding op een gegeven moment zo hard mee over een schans ging dat ik gewoon op het dak belandde van een flat van 6 a 7 hoog :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...