DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mijn vriend snapt de 3e missie niet. Kan iemand dat aan mij uitleggen voor hem ? Hij zit nu naast me. Hij heeft geen email dus hij kan geen acount aanmaken. Mvg DenkaanHenk. Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mijn vriend snapt de 3e missie niet.Kan iemand dat aan mij uitleggen voor hem ? Hij zit nu naast me. Hij heeft geen email dus hij kan geen acount aanmaken. Mvg DenkaanHenk. als hij gta al heeft mag ik dan weten waar hij hem heeft gekocht want ik kan hem bij geen enkele winkel vinden. Reageren
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 als hij gta al heeft mag ik dan weten waar hij hem heeft gekocht want ik kan hem bij geen enkele winkel vinden. Hij is op de meeste plaatsen in Nederland nog niet te koop, waarschijnlijk komt hij pas 8 of 10 november. In Amerika is hij al wel te koop, dus waarschijnlijk heeft hij hem daar vandaan... Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 als hij gta al heeft mag ik dan weten waar hij hem heeft gekocht want ik kan hem bij geen enkele winkel vinden. Hij is op de meeste plaatsen in Nederland nog niet te koop, waarschijnlijk komt hij pas 8 of 10 november. In Amerika is hij al wel te koop, dus waarschijnlijk heeft hij hem daar vandaan... of gedownload (nee dat heb ik niet gedaan mocht je dat ineens denken) Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mensen, mensen hebben we nooit gehoord van Ontopic gaan? Dat betekent dat je alleen antwoord waar nodig en niet zonder na te denken maar wat luk raak heen en weer post, maar goed Denkaanhenk ik wil jou uiteraard helpen. Ik heb het spel uit een import zaak gekocht dus ik heb de missie al een paar keer gedaan, nou ik zal beginnen (ik weet het niet helemaal zeker, want het is -nog- niet te controleren op WiKiGTA, maar dat komt binnenkort wel). Je hebt het zeer waarschijnlijk over de missie: 'Conduct Unbecoming'. In deze missie moet je naar een vrouw (haar naam ben ik even vergeten) en met haar rijdt je naar Marie die is gehuurd op een feest op Starfish Island (waar Diaz's Mansion ook staat). Je moet haar naar Foxter Base brengen, maar die lui die haar gehuurd hebben willen dat niet en zullen enige protectie bieden en proberen je dus te vermoorden. Je moet ze gewoon met een wapen of met de vuist neer tikken en je kan rustig met Marie naar Foxtor Base rijden. Als je daar aangekomen bent zal je opgewacht worden en bedrijgt worden met de dood. Nu ben je uit het leger gekicked. En heb je de Casual Kleding lijn weer aan, nu beginnen de missies van Phil Cassidy. Veel succes en plezier in het vervolg van het verhaal (want het is heel leuk!). Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hij heeft hem via engeland of amerika. Niet gedownload daar heeft hij geen eens verstand van ik ook niej. Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dan is je vriend toch niet echt van de slimste zo'n simpele missie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ja weet je wat het is braver hij weet totaal de weg niet op het vliegveld hij raakt daar telkens verdwaald en ik weet de weg daar ook niet. Kan iemand een kaartje voor mijn vriend maken hoe je van de legerbasis naar Starfish Eiland kan komen ?(de makkelijkste route)P.S wat ik wel niet over heb voor mijn vriend. Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Je krijgt er toch een kaart bij als je hem koopt en er is als je op start klikt ook een kaart. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ok ik zal het vanmiddag aan hem doorgeven. Reageren
Advancegta Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ja weet je wat het is braver hij weet totaal de weg niet op het vliegveld hij raakt daar telkens verdwaald en ik weet de weg daar ook niet.Kan iemand een kaartje voor mijn vriend maken hoe je van de legerbasis naar Starfish Eiland kan komen ?(de makkelijkste route)P.S wat ik wel niet over heb voor mijn vriend. Ik snap werkelijk niet waarom je hier problemen mee hebt, je rijdt gewoon naar de stip die je op je rader vind. Als je het dan nog ingewikkeld vind (Dat snap ik want ik vind dit gedeelte van Vice City ook het onduiddelijkst) moet je even op start drukken; vervolgens druk je op x. Daardoor word je autmatisch een stuk verder ingezoomd. Nu kan je voor jezelf bepalen hoe je het best kan gaan rijden en als je moeite hebt met de kleine steegjes en doodlopende stukken in dit gedeelte van Vice Ciy kan je met vierkantje. Een plek aangeven waar je graag heen wilt, dit punt word dan ook weergeven op je rader en daardoor is het al een stuk makkelijker. Maar toch heb ik even voor je een kaartje gemaakt. Op het moment dat ik met mijn lijn over het water ga neem ik een bruggetje daar moet je mischien even voor zoeken maar hij zit er wel degelijk. Veel succes ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.