7caeser7 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ok jongens , ik wou vragen of iemand me kan helpen.. 't ligt zo , ik heb GTA weer geinstalleerd na een lange tijd. Ennuh toen ging ik die SAVEGAME downloaden alleen die *** ding die werkt niet Als ik hem in mijn userfiles stop dan start ik hem op dan start ik die SAVEGAME en dan begin ik gewoon weer bij 't begin:-( Kan iemand me aub helpen , ik heb daarvoor een REWARD! Ik ben ''goed'' in GFX Designin' , of nou how-ever je goed kan zeggen , dus ik maak een sig + av voor die gene met de oplossing hiervoor. AUB HELP ME SNEL alvat BEDANKT! en btw dit forum is Toppie:D Reageren
Barcelona Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hey, Volgens mij heb je V1 in plaats van V2, want als je V1 gebruikt en die andere savegame de V2 gebruikt is doet inderdaad de savegame niet. Zo download je V2. Inhoudsopgave: Uitleg over V2 Downgraden van V2 naar V1. Hoe weet ik dat iemand anders V2 heeft? Terwijl ik V1 heb? Savegame's doen (jij hebt V1) voor een ander die V2 heeft. Waar vind ik de main.scm en de script.img? ------ Uitleg over V2 Sinds een paar maanden heeft Rockstar een nieuwe versie van San Andreas op de markt gebracht. Deze zorgt ervoor dat je niet meer kunt modden. Ze proberen iets gelijks zoals de Hot Coffee mod te voorkomen. Daardoor komen ze minder negatief in het nieuws. Mocht je je spel hebben gedowngraded merk je helemaal geen verschillen. Je kunt gewoon verder met je savegame's en andere dingen. Er opend nu een hele nieuwe wereld voor San Andreas. Gewoon meer mogelijkheden! ------ Downgraden. Van V2 naar V1. Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded. ------ Hoe weet ik dat iemand anders V2 heeft? Terwijl ik V1 heb? Sommige leden lopen tegen de muur als ze een savegame voor een ander willen doen. Als je het spel wilt laden dan begin je overnieuw of valt het spel uit. Omdat jij V1 hebt en de ander V2, weetje nu dat hij een V2 heeft. ----- Savegame's doen (jij hebt V1) voor een ander die V2 heeft. Als je spel is uitgevallen en jij hebt V1, dan weet je dat de aanvrager V2 heeft. Hier is een stappenplan hoe je makkelijk en snel savegame's voor iemand die V2 heeft kunt doen. Benodigdheiden: Mains.scm en script.img van V2. Download Sa_id_convert.exe. Download 1) Maak altijd een backup van je Main.scm en script.img. Voordat je je eigen bestanden verwijderd. 2) Plaats nu de main.scm en script.img van V2. 3) Download de savegame van het persoon, waarvoor je een savegame zou doen. 4) Start het spel, laad de saveame en haal de missie. 5) Save het spel. 6) Plaats het bestand sa_id_convert.exe in San Andreas User Files (Mijn documenten). 7) Sleep de savegame die je net gehaald hebt in dat bestand. Druk daarna op <Retrun>. Nu staat er een .bak file. Nu kun je de savegame uploaden (de savegame, dus de .b file, niet de .bak file. De Downloads er van kun je in dit topic downloaden. Als het niet zo is, praten we verder. Succes! Reageren
cheizz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) nou, om te beginnen ik hoef geen reward dit is een forum waar mensen mekaar helpen die het graag doen. maar ok het probleem ligt denk ik dat je een savegame hebt gedownload die voor versie 2 (want ik neem aan dat je SA al best lang hebt) bedoelt is. zo'n savegame werkt dus niet bij versie 1. ik zou daarom gewoon een andrere downloaden die wel voor versie 1 is op deze site: http://www.gtagarage.com/mods/browse.php?C=52 kies er dus wel een die voor versie 1 is (staat er bij de meeste onder) edit: oeps Barcelona was me voor. Bewerkt: 5 november 2006 door cheizz Reageren
7caeser7 Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Barcelona heel erg bedankt mag ik mss je MSN dan kunnen we ff verder praten , want euh ik begrijp 't nog NIET helemaal. Alvast Bedankt m8! Reageren
Barcelona Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Barcelona heel erg bedankt mag ik mss je MSN dan kunnen we ff verder praten , want euh ik begrijp 't nog NIET helemaal.Alvast Bedankt m8! No problem, maar wil je me msn? Stuur een PM naar me, en dan praten we wel verder oke? Want in het openbaar je msn posten is niet erg slim. Barcelona. Reageren
7caeser7 Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Na Heel Veel Gezwoeg enzo , is 't eindelijk gelukt Thanks to Barcelon:D MaX ik vind 't toppie van je en je krijgt die reward !!!!! -Topic Closed- >>> Door Dutchy3010: Dit topic verdiend geen slot. Misschien hebben andere leden er nog wat aan.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.