gtamaster1 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb drie vraagjes voor dit spel (Midnight club 3 dub edition(remiX)) kun je hier vrij rond rijden? en kun je ze heel goed tunen zoals in need for speen underground 2 en carbon? en de derde: heb je de gewone nodig om de remix te spelen? Reageren
Svenie Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Je kan in Midnight Club 3 Dub Edition vrij rond rijden, Midnight Club 3 Dub Edition Remix, kan je als het broertje van de voorgaande versie zien. Mijn antwoord op je eerste vraag, is dan ook gegeven. Je kan je wagens natuurlijk opvoeren, alleen heeft dit niet zo veel verschil dan de gewone Midnight Club 3 Dub Edition, volgens mij zaten er in de Remix versie wel enkele nieuwe voertuigen verwerkt. En op je laatste vraag heb ik een kort en bondig antwoord: Nee! Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb, ik wil je veel succes wensen met het kiezen van een goede game! Edit: Misschien kan je op deze sites ook nog wat info vinden: Officiele site GamersNet InsideGamer Ownage.nl Bewerkt: 5 november 2006 door Svenie Reageren
SamShine Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Svenie's informatie klopt niet volledig . In MC3 kan je gewoon vrij rondrijden en tunen. Net zoals in NFS:U2 en NFS:C. MC3 Remix is een aanvulling op MC3. Er zitten extra missies, voertuigen (auto's en motoren) en tunenonderdelen. Het volledige spel zit er bij en je kan dus zelf kiezen welke je koopt zonder dat je met de een verplicht bent de ander te kopen. Dus als je denkt dat je lang bezig bent met het spel en het jammer vind dat je hem uitgespeelt hebt en niet verder kan gaan moet je de Remix kopen, daar ben je namelijk langer mee bezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.