Jelle Leone Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 is het trailerpark daar waar marty woont ? Reageren
60 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) is het trailerpark daar waar marty woont ? ja volgens mij wel, dat heb ik in een nder topic gelezen een tijdje terug ik heb ook ff een vraagje heeft iemand een screen van het ''smart suit'' Bewerkt: 23 januari 2007 door 60 Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ik heb ook ff een vraagje heeft iemand een screen van het ''smart suit'' Alstublieft. Zoals je ziet lijkt de Smart Suit erg veel op het pak dat Lance Vance aan heeft na de missie 'Brawn of the Dead'. De 'Smart Suit' is verkrijgbaar nadat je alle missies voor elk type Empire Building hebt voltooid. Reageren
60 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) heel erg bedankt pietjeII gr 60 offtopic: ps ik vraag ff naar wat info over gta vcs, en ''als'' hij uit komt op de ps2 dan ga ik sparen en kopen en leker genieten Bewerkt: 23 januari 2007 door 60 Reageren
Twankala Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ik vind repo-man het vetst, wanneer krijg je die? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vindt het Cuban Style het mooiste kledingstuk, het past heel goed bij Vic! ik vind repo-man het vetst, wanneer krijg je die? Je kan voor zo een vragen altijd op WikiGTA kijken, en wel op deze pagina. Voor het nog gemakkelijker te maken heb ik even jou vraag hier onder geplakt: Repo-Man - Koop een Loan Shark High Roller zaak. Dat is dus een soort empire earining. GTA-Freak2 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik vind de army faitgues stoer Reageren
BramL Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Geef mij maar de casuals of winner die zijn meesterlijk!!! Reageren
60 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 ik zown trailer zie je vic een pistol tegen umberto's hooft aan drukken, het gaat me om die kleding ik zie hem daar met een goud/bruin shirt. ik zie wel meer screens met vic er op met een casuals met andere kleur shirt zijn dit andere of zijn die uit het spel geschrapt 60 Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 ik zown trailer zie je vic een pistol tegen umberto's hooft aan drukken, het gaat me om die kleding ik zie hem daar met een goud/bruin shirt.ik zie wel meer screens met vic er op met een casuals met andere kleur shirt zijn dit andere of zijn die uit het spel geschrapt Die verschillende kleding die je Victor Vance in de trailers aan ziet hebben zijn allemaal één en hetzelfde kleedstuk: de 'Casuals'-outfit. De 'Casuals'-outfit ontvang je na de missie 'Conduct Unbecoming'. Kennelijk hebben de medewerkers van Rockstar Leeds mekaar nogal in de haren gezeten over de kleur van de 'Casuals'-outfit. Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik pak de winner en de army kleren want ik vind ze het vetste uit zien Reageren
60 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 waarom doet R* alltijd dit: gta3 - gta lcs cuasuals gta vc street - casuals tommy en vic hebben zowat de zelfde en claude en toni ook!? waarom!? 60 ... FF To The Point Reageren
deagle Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Waarom? Tja, waarom doe je om de 3 weken wel eens dezelfde outfit aan ( de outfit die je graag / veel draagt noemt men dus casual ) ? De ' casual ' - outfit zit in iedere GTA verwerkt omdat dit zogezegd een van de meest - door Tommy , CJ , Claude & Vic - gedragen outfit is . Edit ; Mijn favoriete outfit is de ' Casual ' ! Bewerkt: 1 februari 2007 door Nicsan Reageren
60 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 neej ik bedoel waarom lijkt de street outfit van tommy zo op de casuals van vic en waarom lijken clauddes kleren zo op die van toni's casuals Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 neej ik bedoel waarom lijkt de street outfit van tommy zo op de casuals van vic en waarom lijken clauddes kleren zo op die van toni's casuals Hm, dat vind ik wel meevallen hoor. Nou ja, zal wel een kwestie van smaak zijn. In ieder geval heb ik zojuist de Outfits van GTA Vice City Stories-pagina afgemaakt, dus mochten jullie vragen hebben over de outfits, dan kunnen jullie daar terecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.