Realest Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb een probleempje en ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik zit al weken naar een oplossing te zoeken.. Ik ben San Andreas weer aan het spelen maar dan op de xbox360, toen ik de normale xbox nog had kon ik mijn eigen muziek luisteren via de usertrackplayer, maar nu op de 360 lukt het me niet meer.. wel is het my gelukt om de muziek van mijn cd's naar mijn xbox360 te kopieren.. kan iemand mij AUB uitleggen wat ik nou moet doen?????? alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General .<<< Reageren
Realest Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik heb een xbox360 en speel san andreas van de gewone xbox erop maar ik zie geen usertrackplayer.. kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik mijn eigen nummers in San andreas kan luisteren????? weet helemaal niemand dit???? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 overgezet van Xbox naar X360? das wel heel creatief jah maar ok! dit lijkt me illegaal want converten moet je met speciaal bestand doen enz. P.S. Kan een van de moderators hier een slotje op leggen? Reageren
SamShine Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 P.S. Kan een van de moderators hier een slotje op leggen? Is niet nodig, er is namelijk een legale manier . Zet je eigen liedjes op een MP3 speler en sluit die aan op je Xbox360. Zet hem aan en ga met je folderbladen naar rechts totdat je ergens 'music' ziet staan. Klik op 'A' en ga vervolgens naar 'Portable Device' en selecteer de liedjes die jij wil luisteren. Ga dan terug naar het hoofdmenu en start SA op. Je luistert nu je eigen muziek in SA op je Xboxx 360 . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.