mennotjeee Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 wie heeft een gedownloade versie van GTA VCS ??? geef de site ff waar je hem vandaam heb of load hem op de site..
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) wie heeft een gedownloade versie van GTA VCS ??? geef de site ff waar je hem vandaam heb of load hem op de site.. Das illegaal en dat mag dus (geloof ik) niet op het forum. Als je em wilt hebben moet je em gewoon vrijdag in een winkel gaan halen. Bewerkt: 5 november 2006 door Insanity Prawn Boy
Blizz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik zou hem ook niet willen ! Geef mij maar het origineel !
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) wie heeft een gedownloade versie van GTA VCS ??? geef de site ff waar je hem vandaam heb of load hem op de site.. Das illegaal en dat mag dus (geloof ik) niet op het forum. daar heb je gelijk in het is iligaal en eigenlijk verboden waardoor er hier op het forum niet over gesproken mag worden´lees voortaan de FAQ ????(niet mod bedoelt) Ik zou hem ook niet willen ! Geef mij maar het origineel ! Ja inderdaad en het orgineel is natuurlijk altijd beter en door de psp blijft het traditioneel vcs Bewerkt: 5 november 2006 door Speciial_marc.5
katalizt Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik zeg eerlijk, heb m gedownload maar ben hem van plan ook te kopen waneer hij uit is , hierdoor hebben ze geen geldverlies aan mij . maar ik ga je ook geen links geven
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik zeg eerlijk, heb m gedownload maar ben hem van plan ook te kopen waneer hij uit is , hierdoor hebben ze geen geldverlies aan mij . maar ik ga je ook geen links geven ik hetzelfde heb hem ook gedownload omdat ik weinig geduld heb maar vanaf de releasedatum zit die UMD in men psp
katalizt Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik zeg eerlijk, heb m gedownload maar ben hem van plan ook te kopen waneer hij uit is , hierdoor hebben ze geen geldverlies aan mij . maar ik ga je ook geen links geven ik hetzelfde heb hem ook gedownload omdat ik weinig geduld heb maar vanaf de releasedatum zit die UMD in men psp yep, als gta die hard fan kan ik gewoon niet wachten .
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik zeg eerlijk, heb m gedownload maar ben hem van plan ook te kopen waneer hij uit is , hierdoor hebben ze geen geldverlies aan mij . maar ik ga je ook geen links geven hahahah gierig maar ik hoef hem niet geef mij maar het orgineel
Matiscus Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Het is ten strengste verboden om over warez en illegale dingen te praten hier op het forum. Bij deze een slot op dit topic.
Recommended Posts