libertycitypc Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) hey. ik heb gta vice city geinstalleerd maar nu kan ik geen enkele wagen meer in wie kan me helpen druk op enter en op f gebeurd niks geen mods of cheats gebruikt origineele versie kan nou niemand helpen Bewerkt: 5 november 2006 door libertycitypc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Heb je geprobeerd GTA Vice City opnieuw te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 en weet je wel zeker dat de f en enter knoppen an het in- en uitstappen van voertuigen gekoppeld zijn? misschien dat je dat per ongeluk hebt verander, je weet maar nooit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 en weet je wel zeker dat de f en enter knoppen an het in- en uitstappen van voertuigen gekoppeld zijn? misschien dat je dat per ongeluk hebt verander, je weet maar nooit.. Idd, check even je controls bij options Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Of herinstalleer het spel. Ik herken je probleem, want in het begin van het spel kan je ook een auto in stappen maar dat deed het bij mij ook niet en toen heb ik alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Toen was het probleem verholpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.