Damos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/d/a/m/damos90/htdocs/bs/_include-config.php on line Ik heb deze fout want ik heb een rpg game script gevonden. En die gebruik ik nu. Reageren
Argon Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/d/a/m/damos90/htdocs/bs/_include-config.php on line Ik heb deze fout want ik heb een rpg game script gevonden. En die gebruik ik nu. Dat betekent dat er een fout in het script zit. Als het een criminals script is (naam van een online rpg game) dan raad ik je aan het weg te smijten want deze zitten vol met hacks/fouten en vragen heelveel van de server door nuteloze query's etc. Zonder code kunnen we je niet helpen dus je zult ons de code moeten geven zodat we de fout eruit kunnen halen. En zou je ook de volledige error kunnen geven want nu heb je het lijn nummer niet gegeven en zo zullen we langer moeten zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.