Daffy Duck Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 ik heb heb per ongeluk wat bestanden uit de map txd (locatie: lokaal station C-programfiles-rockstargames-gta vice city) verplaats en bij een andere map met met haast dezelfde bestanden gestopt. wil iemand even kijken hoe die bestanden heten? gr. gta smitje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Ik heb even een screen voor je gemaakt: Ik hoop dat je met behulp van deze screen, je bestanden terug kunt vinden. Ik wens je alvast veel succes. Bewerkt: 5 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daffy Duck Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 oke bedankt ik ga ermee aan de gang gr. gta smitje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.