masterkjw Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Als ik op sites kom waar men filmpjes kan zien zoals variatee.nl, gammo.nl of uit zending gemist. Komt het regelmatig voor dat ik onderstaande foutmelding krijg en dat explorer de pagina sluit. Wie weet hoe dit kan. Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Ik heb dit probleem een tijdje terug ook gehad het resultaat ervan is dat ik nu voortaan Firefox gebruik die dit soort problemen (bijna) niet heeft. Firefox download je hier. Klik eerst op Download Now-Free. Het installeren is niet moeilijk en neemt niet veel tijd in beslag. Maar wellicht blijf je toch liever bij Microsoft internet explorer. Download hier de op dit moment recenste internet explorer (7.0) want wellichtt gebruik jij een eerdere versie en is de bug in de nieuwe versie gefixt. Helaas is Internet Explorer alleen nog maar beschikbaar in het Engels beschikbaar(en nog een paar talen). maar over een tijdje komt er een nederlandse versie. Vanwege dat feit raad ik je Firefox aan omdat je dan niet meer met dat probleem te kampen krijgt. Bewerkt: 5 november 2006 door Advancegta Reageren
joshoon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik heb soms ook welleens dat hij een foutmelding geeft. maar dat komt soms wel omdat ik alles tegelijk doe dan laadt EI teveel bij mij en dan foutmelding maar verder niet ik gebruik zelf EI 7 en ben ik erg tevreden over mischien is het probleem verholpen als jij die ook neemt is gewoon de aller nieuwste EI is Hier te downloaden je ziet er wel een platje van op de voorpagina klik daarop en downloaden maar je hebt wel SP2 nodig dus succes Reageren
masterkjw Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 thanx, ik zal het eens even uittesten Reageren
joshoon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ok dan zeg ff als het gelukt is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.