.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb ff wat tuts gevolged en toen ff een signature gemaakt van tekken: Ik heb de render van DIT plaatje. Rates + Comments zijn welkom Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Deze sig is niet erg duidelijk, vind je ook niet? Volgens mij is die render al eerder uitgerenderd. Ik heb 'm al vaker tegen gekomen en ik heb er zelf een van. Maar goed, laten we nu even raten. Je render is eigenlijk wat verknalt door de Motion Blur. Ik zou je Motion Blur achter je render steken of gewoon Opacity verlagen. Je tekst is ook niet zo duidelijk. Misschien een ander font en kleur? Ook de achtergrond is niet zo mooi en hij is wat aan de lege kant. Ik zou een andere achtergrond nemen omdat deze er niet zo goed bij past. Gebruik ook wat meer effecten. C4D renders en meer Filters toepassen zou je sig al veel mooier maken. 60% Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Deze sig is niet erg duidelijk, vind je ook niet?Volgens mij is die render al eerder uitgerenderd. Ik heb 'm al vaker tegen gekomen en ik heb er zelf een van. Maar goed, laten we nu even raten. Je render is eigenlijk wat verknalt door de Motion Blur. Ik zou je Motion Blur achter je render steken of gewoon Opacity verlagen. Je tekst is ook niet zo duidelijk. Misschien een ander font en kleur? Ook de achtergrond is niet zo mooi en hij is wat aan de lege kant. Ik zou een andere achtergrond nemen omdat deze er niet zo goed bij past. Gebruik ook wat meer effecten. C4D renders en meer Filters toepassen zou je sig al veel mooier maken. 60% Oke thnx voor de tips. Ik heb de motion blur weg gehaald, en font een ander kleurtje gegeven. Ik heb gezocht naar C4D renders op google, maar dan vind ik alleen grote renders, dus daarvoor wil ik eerst een tut (heb je miss een?). Ik heb de achtergrond ook ge'edit. Ik post m'n nieuwe zo EDIT: Ik heb hem bewerkt hier is zonder de bewerkte achtergrond, want dat was niet zo goed gelukt: Met bewerkte background: Bewerkt: 5 november 2006 door ourvoice Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Valt heel erg mee, die met die andere Background(de bewerkte) is iets rte druk, misschien had je die 'Plasma Dingen' zo moeten plaatsen dat ze in de zelfde richting wijzen. Ik vind je R$ender nog iets te licht, erg jammer is dat. Hij past trouwens ook niet goen bij de background. Misschein moet je de achtergrond van de huidskleur van Jin Kazama moeten geven en zonder die 'Plasma Dingen', dan was het resultaat heel rustgevend geweest. En Jin had wat donkerder gekund, misschien wat contrast erbij? Achtergrond:5 Render:5 Tekst:7 Effecten:6 Cijfer:6,7. Niet een hele geslaagde sig dus. Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik volg gta ripper. Na je Edit is het er niet zó veel op verbeterd. Ik zou nog steeds een andere achtergrond en font nemen. En net zoals gta ripper zei, je render is te licht. Het grootste -punt is de achtergrond met de render. Bij de handschoen van je render is er een deel rood, de achtergrond ook. Zo komt je handschoen niet mooi uit. Ik zou gewoon een geheel andere achtergrond nemen en de kleur veranderen. Ik hou het nog steeds bij 60%. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.