Jump to content

The getaway:black monday

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

kan iemand me helpen met chapter 15 dat je als sam speelt en je je laptop moet zoeken

een walktrough mag ook maar dan liests in het nederlands

Alvast bedankt

greetz gike

Geplaatst:

Hallo Gike,

Ik heb even voor je gezocht naar een Nederlandse Walkthrough, maar ik kon bijna niks vinden. Ik had een mogelijkheid om aan een Nederlandse Walkthrough te komen, maar ik moest eerst een e-mail sturen voordat ik die zou kunnen ontvangen. Ik vertrouwde het niet helemaal en heb deze piste afgeblazen. Ik ben uiteindelijk op gamefaqs.com terecht gekomen en ik heb daar een FAQ voor je gevonden. Deze FAQ is van YuGiOhFm2002 / YuGiOhAngel en helaas is hij in het Engels. De uitleg is zeer uitgebreid en daarom heb ik me niet aan het vertalen van de walkthrough gewaagd. Doordat de FAQ niet doorlinkt en een error aangeeft, zet ik de FAQ in mijn bijlage.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo Ik ben bij chapter 15 en ik moet met sam bij getaway black monday een laptop vinden maar ik weet de weg niet want er zijn van die rottige bewakers kan iemand mij helpen

Geplaatst: (bewerkt)

wie kan mij helpen met chapter 15 van getaay black monday want je moet met sam een laptob vinden maar er staan van die bewakers en ik weet niet waar je langs moet ik hoop dat iemand me kan helpen

Bewerkt: door mita
Geplaatst: (bewerkt)
wie kan mij helpen met chapter 15 van getaay black monday want je moet met sam een laptob vinden maar er staan van die bewakers en ik weet niet waar je langs moet ik hoop dat iemand me kan helpne

Verkeerde forum en verkeerde plek. Dit is het GTAforum, dus er zijn weinig mensen die je verder kunnen helpen denk ik. Dit soort dingen kan je voortaan in het games forum posten.

Ik zie dat hij al verplaats is ^_^

Nu even over je vraag: ik weet niet op welke console je hem hebt, want ik ken het spel nauwelijks. Heb je al even op IGN of Insidegamer en dat soort sites gekeken? Hier kom je vast wel wat verder ;)

Bewerkt: door M4X
  • 1 year later...
Geplaatst:
wie kan mij helpen met chapter 15 van getaay black monday want je moet met sam een laptob vinden maar er staan van die bewakers en ik weet niet waar je langs moet ik hoop dat iemand me kan helpen

ge moet een keer kijken naar deze filmpjes

1ste deel

2de deel

3de deel

4de deel

5de deel

:Y:tu:^_^:eten::D:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...