Jump to content

Eerste signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie van mijn eerste gemaakte signature?

Ik weet dat die auto duf is maja

:puh:

xboxsonnicsigat6.jpg

Bewerkt: door xboxsonnic
Geplaatst:

Hmm, niet slecht. De rand is wel kut. Maak dat transparant of maak een border. Text is mooi gemaakt. Goede glow, alleen de groene rand is niet zo heel mooi. Aan die bwm z4 mag ook nog wel wat gedaan worden. Verder wel goed. Achtergrond is wel beetje saai. 7/10

Geplaatst:

Ik vind hem erg mooi. Maar ik had de rand weg gelaten. En de auto er helemaal op. ;) Voor de rest is hij heel mooi gemaakt. Wnat hij is niet gemaakt met Photoshop. Ga zo door. ;)

Geplaatst:
Ik vind hem erg mooi. Maar ik had de rand weg gelaten. En de auto er helemaal op. ;) Voor de rest is hij heel mooi gemaakt. Wnat hij is niet gemaakt met Photoshop. Ga zo door. ;)

Paint shop pro is ook een goed programma, adobe photoshop is gewoon wat beter. Dus het is beter dan normale paint, veel beter ;) Maar natuurlijk is het alsnog goed ;)

Geplaatst:

Heel erg mooi voor je eerste man! Ik vind de Border erruuuuuug mooi, een soort van 'Old Paper Style'. De tekst vind ik er eigenlijk niet bijpassen, en de auto had wel wat groter gekunt. Je had ook nog wel een wat mooiere achtergrond kunnen maken, maar dat spreekt voor zichzelf.

6,9/10! Ga zeker zo door, je hebt namelijk wel talent.

Geplaatst:
Heel erg mooi voor je eerste man! Ik vind de Border erruuuuuug mooi, een soort van 'Old Paper Style'. De tekst vind ik er eigenlijk niet bijpassen, en de auto had wel wat groter gekunt. Je had ook nog wel een wat mooiere achtergrond kunnen maken, maar dat spreekt voor zichzelf.

6,9/10! Ga zeker zo door, je hebt namelijk wel talent.

Bedankt :)

Geplaatst:

Ik vind em echt toppie!

Zoals gta ripper al zei, ga zo door!

Je zou dat witte bij de rand weg kunnen doen, en de auto er helemaal op (Ik ben BMW freak yknow,,)

Ik vind hem voor de rest wel mooi, misschien kon de achtergrond een andere kleur, en wat grunge brushes gebruiken, hier een paar grunge brushes voor Paintshop Pro: »Hier«

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...