Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Maar daar lopen helemaal geen vrouwen... :blink: Reageren
djvinnie Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Xamber,Apr 23 2004, 09:57 AM] Maar daar lopen helemaal geen vrouwen... :blink: Ja daarom snapte ik het ook niet, hij bedoeld een landgoed. En je hebt alleen Vercetti Estate.... Reageren
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Dat zal hij dan vast niet bedoelen...ik weet alleen dat in de North Point Mall wel vrouwen lopen met elkaar te praten Reageren
Thabit Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 jah...als je de code CHICKSWITHGUNS intypt dan krijg je idd bij vercetti estate van die bikini vrouwen met een M4 in de hand Reageren
Arjen Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Aha. Dat was het dus ik wist eerst al niet wat er dan gebeurde. Bedankt Thabit (me broertje ) Reageren
gtafanxbox Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 en vrouwen er op laten lopen??? :huh: Reageren
Goblin Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 Je kan ze op het landgoed laten lopen van het Vercettie Estate, ja Reageren
roppie Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 ik weet wel hoe je je armor moet verhogen. als je zoveel geld hebt kun je dat ik weet een trukje! druk panzer kruip erin druk op caps lock ga er weer uit druk bigbang druk weer panzer kruip erin druk op caps lock en je hebt heel veel geld bij (elke keer meer!) dit werk alleen op pc B) Reageren
Arjen Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 ik weet wel hoe je je armor moet verhogen.als je zoveel geld hebt kun je dat ik weet een trukje! druk panzer kruip erin druk op caps lock ga er weer uit druk bigbang druk weer panzer kruip erin druk op caps lock en je hebt heel veel geld bij (elke keer meer!) dit werk alleen op pc B) Beter gezegd: Je hebt Vigilante Missions waarbij je veel geld kan verdienen. Als je een tank hebt is het natuurlijk het makkelijkste. Bij level 12 krijg je tot 150 Armor. Als je dus in die tank stapt moet je die Vigilante Mission aan doen. (Caps Lock) Dan ga je eruit, ga eintje van de tankt staan (van alle auto's) en typ dan "BigBang" Dan krijg je geld en typ dan "Panzer" in. Ga in die tank zitten en w8 tot je weer stipjes te zien krijgt waar de auto's rijden. Ga er dan uit en typ weer "BigBang". Zo moet je doorgaan en krijg je behoorlijk veel geld. Suc7 Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Ja, dit heb ik lang geleden bij GTA 3 en VC gedaan! Je kan het ook anders doen: Pak een Politie auto, zet hem in je garage doe dan de Vigilante Missie (Caps lock)! Stap uit en tik dan Bigbang in (Je moet wel een grote garage hebben anders moet je telkens de Armor code doen)! Laat de garage sluiten en doe hem dan weer open en stap weer in! Zo kan je het ook doen en heb je minder last van de politie want als je in de Tank gaat waarbij een politieman staat gaat je ster omhoog! En het gaat natuurlijk sneller! Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 die 150 health komen gewoon van de pizzatent missies als je genoeg pizzas in mensen hun strot hebt geramd Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 maar daar lopen toch al mannen rond..en vrouwen met een m16 kun je daar krijgen door de code: chickswithguns in te typen Reageren
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 mss is het door zijn savegame rambo... trouwens:waarom wil hij mannen in plaats van vrouwen??ik zou het wel weten Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 neej ik weet het ook niet beetje raar <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.