fresh Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 jullie hebben waarschijnlijk al allemaal de toer gedaan in het politie bureau wat vinden jullie van die paarse dildo of hebben jullie die niet in de nederlandse versie. ik ben een belg trouwens Reageren
Juliuzz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 jullie hebben waarschijnlijk al allemaal de toer gedaan in het politie bureauwat vinden jullie van die paarse dildo of hebben jullie die niet in de nederlandse versie. ik ben een belg trouwens Was wel grappig toen ik hem vond, maar je hebt er niets aan, behalve dat je hem aan je vriendin kunt geven Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Wat gebeurt er eigenlijk als he hem aan je vriendin geeft? Reageren
Sasuke Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Even een wiskunde ding : Dildo + vriendin + Rockstar = .... Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 hebben jullie die niet in de nederlandse versie nee in nederland is die dildo gecensureerd :rolleyes: tja het is wel geinig om iemand er mee neer te slaan Reageren
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Vond hem wel grappig, maar nutteloos. Bovendien is er geen Nederlandse versie. Er wordt Engels in gesproken, en de Box is ook Engels Reageren
nickdezot Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Je kan die dildo en die bloemen aan denis geven? hoe moet dit dan precies? Reageren
nickdezot Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Dus als je haar mee uitneemt, moet je dan op haar richten en dan op L1 (terwijl je het vast hebt?) Reageren
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Dus als je haar mee uitneemt, moet je dan op haar richten en dan op L1 (terwijl je het vast hebt?) Hoe anders? :unsure: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Wat zijn we weer enorm snugger nick .. <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.