Jump to content

wat vind jij het vetst met hydraulics of zonder

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo

ik wil graag weten wat jullie doen als jullie je auto tunen

gebruik je hydraulics of niet

ik , doe het heel soms. bij autos waar het er goed uit ziet

maar ik vin het heel vaak kut rijden en met de camera draaien op de playstation, kan niet

op de pc is het niet zo'n probleem. maar ik heb het gwoon niet graag

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

Ik vind hydraulics heeel irri en koop het nooit, omdat ik het rechter pookje ALTIJD gebruik tijdens het rijden om bochten te overzien en de camera wat hoger te zetten. oftwel, ik vind het vreselijk die hydraulics.

Ik vind het bij lowriders wel leuk met hydraulics.

Maar bij gewone, of sport auto's niet.

XboxGta :cya:

Bewerkt: door XboxGta
Geplaatst:

Ik koop geen hydraulics. Met zo'n dingen rijd je echt slecht. Ook is het geld verspilling, wat doe je ermee als je 't hebt? Gewoon een beetje 'bouncen'. Natuurlijk kun je er geld mee winnen door aan toernooien mee te doen.

Geplaatst:

Ik zie het nut er niet van in, ik koop ze nooit. vind ze vet irritant en nutteloos

bestaat er trouwes niks in GTA San Andreas waar je je wagen echt kan tunen, vb opdrijven? of enkel die garagekes die je een uitlaatje en een spoilerke verkopen?

ik koop ze altijd omdat het best cool eruit ziet en best past bij de lowrider style

Bewerkt: door cheizz
bestaat er trouwes niks in GTA San Andreas waar je je wagen echt kan tunen, vb opdrijven? of enkel die garagekes die je een uitlaatje en een spoilerke verkopen?
Loco Low Co, Transfender en Wheels Arch Angels zijn de enige 'garages' in SA, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn tussen een autobedrijf en een autogarage die auto's tunen.

Sommigen gaan wel verder dan een spoilertje of uitlaatje, maar compleet vervormen is het ook weer niet.

Mocht je nog niet weten waar te vinden, zie dit kaartje.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Loco Low Co, Transfender en Wheels Arch Angels zijn de enige 'garages' in SA, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn tussen een autobedrijf en een autogarage die auto's tunen.

Sommigen gaan wel verder dan een spoilertje of uitlaatje, maar compleet vervormen is het ook weer niet.

Mocht je nog niet weten waar te vinden, zie dit kaartje.

ja maar je weet wat ik bedoel he ;) ik weet geen andere naam er voor :puh:

Geplaatst:
Ik vind hydraulics heeel irri en koop het nooit, omdat ik het rechter pookje ALTIJD gebruik tijdens het rijden om bochten te overzien en de camera wat hoger te zetten. oftwel, ik vind het vreselijk die hydraulics.

Je kan je camera op de PS2 volgens mij ook met je besturings knop (linker analoge stick) omhoog halen. Door het pookje naar boven te houden

Geplaatst:

Je kan je camera op de PS2 volgens mij ook met je besturings knop (linker analoge stick) omhoog halen. Door het pookje naar boven te houden

weetik maar dan kan je nog niet de bochten "inkijken" :puh:
Geplaatst:

ik doe op terreinwagens wel hydraulica, handig als je op de kop ligt.

op sportwagens doe ik het alleen als ze daardoor lager komen te staan. en lowriders

tune ik nauwelijks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...