Nedved Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hallo, ik ben nedved en heb een vraagje Mijn vriend heeft op zijn computer Pokemon spelletjes staan die normaal alleen te spelen zijn langs de GB. Op deze site: http://www.doheth.co.uk/roms/ kun je die games downloaden , als je eerst die visualboy download. Zou iemand dit kunnen proberen, want bemij lukt het echt niet. Ik weet eigenlijk gewoon niet hoe het werkt allemaal. sorry voor de onduidelijke uitleg nedved Reageren
Preddy Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Met andere woorden, wij mogen je daar niet mee helpen, aangezien roms/emulators ook onder illegale software vallen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Met andere woorden, wij mogen je daar niet mee helpen, aangezien roms/emulators ook onder illegale software vallen. Opzich is de software niet illegaal maar de doeleinden waarvoor het gebruikt word wel. In dit geval heeft de gebruiker het orgineel niet dus mag hij geen rom gebruiken en tevens mag hij maar 24 uur op je pc staan. Maar aangezien het meestal toch om illegale doeleinden gaat mogen wij hier zoals Preddy al zegt niet mee helpen. Reageren
joshoon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 tja, tis ook erg simpel maarja tis verboden op een forum dus je moet het helaass zelf uitzoeken succes Reageren
joshoon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 maakt helemaal niet uit elk mens maakt een fout en k zie dat je hier nog niet zo lang zit dus maar altijd ff de regels lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.