gammie_ Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ben hier wel even zoet mee geweest Ik zelf ben er aardig trots op Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groet gammie Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hmm, beter. Ik heb ook een keer een sig gemaakt met dat hoofd van wow. Maar achtergrond is goed. Text vind ik niet echt mooi. Beetje standaard. Je had nog wel wat kunnen doen met dat hoofd. Het is ook niet heel mooi uitgeknipt. Dus ik vind het een 7.5/10 Reageren
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mooie sig, vooral de achtergrond vind ik dit keer mooi, waar die bij je vorige sig's hetzelfde waren . Ik vind de render alleen niet zo goed ingeblend, die had je misschien kunnen blurren. Verder vind ik het font van ''World of Warcraft'' er niet echt bij passen, maar er zit zeker verbetering in vergeleken met je vorige sig , Rating: 7.5/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Bedankt voor jullie reacties en cijfers Met de tekst weet ik me nooit een raad mee, ook omdat ik en downloaden niet goed samen gaan (daarmee bedoel ik teksten voor photoshop zoeken en erin te zetten zodat je meer met teks kan doen) Verder heb ik nu dat hoofd ietsje 'met de nadruk op ietsje' netter gemaakt zie hier: Toch nog ff met uistnijden bezig geweest Groet gammie Bewerkt: 5 november 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.