Bassiej Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Hallo, Ik zoek twee tooltjes voor GTA: San Andreas, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon het zo gauw niet vinden. - Ik zoek een tooltje voor een vrije camera in SA. Dus dat je de camera kan bewegen waar je wilt. (Bijv: Je rijdt ergens heen maar je camera kun je zelf bedienen (dus een hele andere kant op gaan)) - Verder zoek ik nog een SA HUD-Remover, dus die je HUD weghaald. Dus dat je geen levensbalkje, wapen, ammo, geld, politie, tijd, (EN TEKST ZOALS: ('Open your parachute' (als dat mogelijk is..))) etc. in beeld hebt, maar gewoon een schoon beeld van SA Bedankt alvast Bassiej26 Bewerkt: 5 november 2006 door Bassiej26 Reageren
Velaro Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hallo,Ik zoek twee tooltjes voor GTA: San Andreas, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon het zo gauw niet vinden. - Ik zoek een tooltje voor een vrije camera in SA. Dus dat je de camera kan bewegen waar je wilt. (Bijv: Je rijdt ergens heen maar je camera kun je zelf bedienen (dus een hele andere kant op gaan)) - Verder zoek ik nog een SA HUD-Remover, dus die je HUD weghaald. Dus dat je geen levensbalkje, wapen, ammo, geld, politie, tijd, (EN TEKST ZOALS: ('Open your parachute' (als dat mogelijk is..))) etc. in beeld hebt, maar gewoon een schoon beeld van SA Bedankt alvast Bassiej26 Ik kan je well helpen: 1) Je kan hiervoor de San Andreas Camera Hack V1.1 gebruiken. Druk op * om te activeren, en verwissel nu met de V (standaard-toets) naar verschillende mooie cameras. Je krijgt hierbij wel een snelheidsmeter in beeld, maar dit kan je uitschakelen in de menu. Verder kan je alles naar wensen verzetten, en je hoeft hem alleen op te starten, waarna je SA opstart. 2) Dit kan je in de menu uitschakelen. Ga naar 'Display Settings' en zet subtitles af, en zet ook even HUD en radar & blips af. Nu zal je een mooi beeld hebben, zonder al die informatie en onderschriften. Zo, ik denk dat je nu wel verder kan.. Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hallo, Ik zoek twee tooltjes voor GTA: San Andreas, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon het zo gauw niet vinden. - Ik zoek een tooltje voor een vrije camera in SA. Dus dat je de camera kan bewegen waar je wilt. (Bijv: Je rijdt ergens heen maar je camera kun je zelf bedienen (dus een hele andere kant op gaan)) - Verder zoek ik nog een SA HUD-Remover, dus die je HUD weghaald. Dus dat je geen levensbalkje, wapen, ammo, geld, politie, tijd, (EN TEKST ZOALS: ('Open your parachute' (als dat mogelijk is..))) etc. in beeld hebt, maar gewoon een schoon beeld van SA Bedankt alvast Bassiej26 Ik kan je well helpen: 1) Je kan hiervoor de San Andreas Camera Hack V1.1 gebruiken. Druk op * om te activeren, en verwissel nu met de V (standaard-toets) naar verschillende mooie cameras. Je krijgt hierbij wel een snelheidsmeter in beeld, maar dit kan je uitschakelen in de menu. Verder kan je alles naar wensen verzetten, en je hoeft hem alleen op te starten, waarna je SA opstart. 2) Dit kan je in de menu uitschakelen. Ga naar 'Display Settings' en zet subtitles af, en zet ook even HUD en radar & blips af. Nu zal je een mooi beeld hebben, zonder al die informatie en onderschriften. Zo, ik denk dat je nu wel verder kan.. Oké, relaxt Bedankt, ik zal het straks proberen nogmaals dank Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.