Wazuup Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Na ongeveer een jaar met dezelfde signature rond te lopen, heb ik besloten een andere te nemen, athans mits jullie hem een goede rating geven natuurlijk. Ik heb het over de volgende sig: Er zitten verschillende effecten en filters in. Graag commentaar en een cijfer, alvast bedankt. //> Edit: Sig geupdate met duidelijkere border en render is beter ingeblend. Bewerkt: 5 november 2006 door Wazuup Reageren
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Vette signature Wazuup, het werd wel eens tijd . Maar goed, ff over deze signature: het ziet er allemaal prima uit, en je lichteffecten zijn erg mooi. Maar misschien had je wat meer aan de background kunnen doen, die vind ik een beetje leeg. Een zwarte border zou ook leuk staan, Rating: 9/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik ben blij om nog eens een Assasin's Creed sig te zien. Er zijn eigenlijk niet zoveel -punten. Je render is wat té klein vind ik, die zou ik vergroten. Ook zou ik wat over je render brushes, de randjes ongeveer. Je border is niet echt zo duidelijk, onderaan kun je 't nog net zien maar bovenaan niet. Dat is jammer vind ik. De achtergrond is mooi gesmudged. Niet te leeg en niet te vol. Het font van je sig is ook wel goed, alleen zou ik de kleur veranderen. Misschien kun je wat meer effecten gebruiken? C4D renders enzo. 81% Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Heel goed gedaan Wazuup. Goed de render erin geblend. Mooie effecten erom heen. Mooi font, en ook goed de text gedaan. Heel mooi licht effect achter je render... De border vind ik ook gewoon goed... 9/10 Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Bedankt alledrie voor jullie commentaar, iemand anders nog tips/opmerkingen? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Niks op aan te merken, deze is perfect:10/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 het is iets voor in de winter zo mistigachtig en koud maar zeker goed 9.5 /10 Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ziet er goed uit maar je kon zoals Lord Of War al zei ook nog wat C4D renders erbij doen om op te vullen bijvoorbeeld ofzoiets dergelijks want ik vind hem nog een beetje leeg maar het ziet er goed uit zeker ook het effect achter de render ziet er goed uit ik geef je een 7.9/10 omdat ik em toch nog wat leeg vind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.