Jump to content

Crysis Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na ongeveer een jaar met dezelfde signature rond te lopen, heb ik besloten een andere te nemen, athans mits jullie hem een goede rating geven natuurlijk. Ik heb het over de volgende sig:

crysissmudge02il4.jpg

Er zitten verschillende effecten en filters in. Graag commentaar en een cijfer, alvast bedankt.

//> Edit: Sig geupdate met duidelijkere border en render is beter ingeblend.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Vette signature Wazuup, het werd wel eens tijd :puh:. Maar goed, ff over deze signature: het ziet er allemaal prima uit, en je lichteffecten zijn erg mooi. Maar misschien had je wat meer aan de background kunnen doen, die vind ik een beetje leeg. Een zwarte border zou ook leuk staan,

Rating: 9/10 :klap::klap:

Geplaatst:

Ik ben blij om nog eens een Assasin's Creed sig te zien. :*D

Er zijn eigenlijk niet zoveel -punten. Je render is wat té klein vind ik, die zou ik vergroten. Ook zou ik wat over je render brushes, de randjes ongeveer. Je border is niet echt zo duidelijk, onderaan kun je 't nog net zien maar bovenaan niet. Dat is jammer vind ik.

De achtergrond is mooi gesmudged. Niet te leeg en niet te vol. Het font van je sig is ook wel goed, alleen zou ik de kleur veranderen.

Misschien kun je wat meer effecten gebruiken? C4D renders enzo.

81%

Geplaatst:

Heel goed gedaan Wazuup. Goed de render erin geblend. Mooie effecten erom heen. Mooi font, en ook goed de text gedaan. Heel mooi licht effect achter je render... De border vind ik ook gewoon goed... :bier:

9/10 :klap::bier:

• 4 maanden later...
Geplaatst:

ziet er goed uit maar je kon zoals Lord Of War al zei ook nog wat C4D renders erbij doen om op te vullen bijvoorbeeld ofzoiets dergelijks want ik vind hem nog een beetje leeg maar het ziet er goed uit

zeker ook het effect achter de render ziet er goed uit

ik geef je een 7.9/10 omdat ik em toch nog wat leeg vind

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...