MIGIMONKEY Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik ben in de laatste missie en heb big smoke vermoord, nu heeft tenpenny het gebouw in brand gestoken. Na enkele mannetjes dood te schieten zit ik in een hal waar ik een brandblusser krijg. ik moet over rekken in de hoogte en daar verlies ik alsmaar health en ga dood? is het de bedoeling dat je met die brandblusser naar beneden blust ofzo? en is er daarachter een gelegenheid om te saven? Grtz. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ja, je zou inderdaad iedere brand kunnen blussen met die blusser, maar je hebt maar beperkte tijd én alle aanwezigen zijn zo blij met je aanwezigheid dat ze naar hartelust op je aan het schieten zijn. Niet doen dus. Wat veel beter werkt is om vóórdat je aan de missie begint eerst de brandweermissies te voltooien (tot en met level 12). Steel een brandweerwagen en druk (PC) op de 2. De missie start en je moet een aantal voertuigen + de inzittenden blussen. Eerst maar eentje, maar dat worden er steeds meer. Zodra je de missie hebt gehaald ben je geheel vuurbestendig en hoef je voor End Of The Line alleen nog maar rekening te houden met de tijd en je vijanden. Succes Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 en is er daarachter een gelegenheid om te saven? confused2.gif Als je uit het gebouw bent, is de missie nog niet afgelopen. Dan vindt er een achtervolging op Tenpenny plaats. Hij zit in een brandweerwagen en jij moet hem in een auto achterna gaan. Alle verdere details kan je hier lezen als je wil. De mogelijkheid om te saven is er dan nog niet natuurlijk. Maar als je de missie in de achtervolging faalt, en je start hem opnieuw wordt het gedeelte met Big Smoke en het brandend gebouw over geslaan en begin je weer met die achtervolging. Reageren
MIGIMONKEY Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 okay bedankt Reageren
remco_17 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) en is er daarachter een gelegenheid om te saven? confused2.gif Als je uit het gebouw bent, is de missie nog niet afgelopen. Dan vindt er een achtervolging op Tenpenny plaats. Hij zit in een brandweerwagen en jij moet hem in een auto achterna gaan. Alle verdere details kan je hier lezen als je wil. De mogelijkheid om te saven is er dan nog niet natuurlijk. Maar als je de missie in de achtervolging faalt, en je start hem opnieuw wordt het gedeelte met Big Smoke en het brandend gebouw over geslaan en begin je weer met die achtervolging. stel sweet gaat dood (valt van brandweerauto) en je saved daarna, begin je dan de hele missie opnieuw of begin je dan ook bij de brandweerauto? srry voor de onnodige post, ik had het zelf ff kunne controleren en het antwoord is ja, als je de laatste missie doet en bij de achtervolging valt sweet van de brandweerauto dood af en je saved daarna, begin je de volgende keer gewoon vanaf de achtervolging Bewerkt: 28 november 2006 door remco_17 Reageren
Bling Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 stel sweet gaat dood (valt van brandweerauto) en je saved daarna, begin je dan de hele missie opnieuw of begin je dan ook bij de brandweerauto? Als je in dit gedeelte de missie faalt hoef je je geen zorgen te maken dat je de gehele missie opnieuw moet beginnen. Zodra je bij Sweet's huis de missie weer start, begin je bij de cut-scene dat Tenpenney in zijn brandweerwagen er vandoor gaat en jij er dus achteraan moet. Let alleen wel erop dat je na het falen van de missie niet op load-game klikt, anders zul je wel overnieuw moeten beginnen (of je moet al een keer gesaved hebben na het falen van deze missie). Ik wens je veel succes met de missie! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Thats right, , fail je hem gewoon een auto grijpen en naar Sweet's huis karren. Kijkt uit voor Rioteers. Reageren
nationalist Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 ik ben in de laatste missie en heb big smoke vermoord, nu heeft tenpenny het gebouw in brand gestoken. Na enkele mannetjes dood te schieten zit ik in een hal waar ik een brandblusser krijg. ik moet over rekken in de hoogte en daar verlies ik alsmaar health en ga dood? is het de bedoeling dat je met die brandblusser naar beneden blust ofzo? en is er daarachter een gelegenheid om te saven? Grtz. gebruik gewoon de cheat INFINITE HEALT dan kan je gewoon doorlopen zonder het vuur te blussen zo kom je er gemakkelijker ! :-p Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Wat als hij 100% probeert te halen?? Dan kan dat niet meer... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Wat als hij 100% probeert te halen??Dan kan dat niet meer... Dit klopt niet wat je zegt. Je kunt met gewone cheats gewoon de 100% behalen. Je moet echter niet de pedestrians-cheats gebruiken, want dan kan je waarschijnlijk niet de 100% halen. Daarmee bedoel ik de cheats als bijvoorbeeld de riot-cheat, waardoor je de missie "Madd Dogg" niet kunt halen, omdat hij al springt voor je überhaupt in de buurt kunt komen met de auto. Je kunt dus met een gerust hart de "INFINITE HEALTH"-cheat gebruiken. Een bug is natuurlijk nooit weg te nemen, het kan altijd gebeuren dat je de 100% niet kunt halen, maar meestal is dat niet zo. Daarnaast, je kunt ook veel andere redenen en bugs noemen, waardoor je niet de 100% kunt halen. In Vice City is het wel zo, dat je wanneer je 1x cheat, de 100% niet meer te behalen is. Maar in San Andreas is dat niet zo, gelukkig voor de cheaters. Toch lijkt het mij leuker om de 100% zonder cheats te halen, maar dat is een ieders eigen wens. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Oh dat wist ik nog niet.... Bij VC wist ik 't wel. Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ik ben bij een missie dat ik bik smok moet dooden mmar ik moet codes habben waar je leven bij krijg en wapes maar ik kang geen engels daar voor vraag ik het aan jullie vooor de xbox als je het weet zeg het snel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ik ben bij een missie dat ik bik smok moet dooden mmar ik moet codes habben waar je leven bij krijg en wapes maar ik kang geen engels daar voor vraag ik het aan jullie vooor de xbox als je het weet zeg het snel Op »deze« pagina kan je alle cheats/codes vinden voor de Xbox. Ik heb de cheats even snel voor je opgezocht: Oneindig Ammo: Left Trigger, Right Trigger, X, Right Trigger, Left, Black, Right Trigger, Left, X, Down, Left Trigger, Left Trigger. Oneindig gezondheid: Down, A, Right, Left, Right, Right Trigger, Right, Down, Up, Y. Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 bedank man yes ik heb die missie gehaald danke je man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.