Jump to content

3dmax

grandtheftautosanandreas1934

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb 3dmax gedownload en ge installeerd enz en nu krijg ik dit ze zien ( wat moet ik dan doen ) ik heb hem al vaker opnieuw geinstalleerd en gedoanload, dat had geen nut :(

naamlooszv4.png

alvast bedankt

Bewerkt: door grandtheftautosanandreas1934
Geplaatst: (bewerkt)

Het kan een van deze 2 oorzaken zijn.

• Je hebt een AMD procesor dat een bepaalde funtie niet ondersteunt(SSE instruction set).
  • Je hebt .NET Framework 3.0 niet geinstaleerd.

In het eerste geval kan je weinig doen, behalve een oudere versie instaleren zoals 3DS Max 7. In het tweede geval moet je gewoon je PC voledig updaten (tot je niet meer kan updaten). Dit doe je door naar 'Start>Alle Programma's>Windows Update' te klikken. Dit zal veel bekende bugs en uncompablible bugs fixen. 3DS Max 9 heeft onder andere .NET Framework 3.0 nodig. Je kan de .NET Framework hier downloaden.

@Nickonly: Hij heeft niet gezegt als hij de Trail of de voledige versie heefd gedownload. Ik veronderstel de Trail versie, dus help ik hem.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Maar eigenlijk mogen we je hier niet helpen omdat als je 3dsmax illegaal gedownload hebt, dan is dat dus illegaal, en dat mag volgens de regels van dit forum niet. Maar als je 3dsmax gewoon als trail hebt, is er niks aan de hand. Ik weet trouwens ook geen oplossing voor je probleem.

Geplaatst:
Maar eigenlijk mogen we je hier niet helpen omdat als je 3dsmax illegaal gedownload hebt, dan is dat dus illegaal, en dat mag volgens de regels van dit forum niet. Maar als je 3dsmax gewoon als trail hebt, is er niks aan de hand. Ik weet trouwens ook geen oplossing voor je probleem.

hij is als trailer

en Da beast alvast bedankt:D

Geplaatst:

Ik heb .NET Framework 3.0 geinstaleerd

en mijn video kaart is goed :Y

maar hij geeft nogsteeds de zelfte fout :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...