kurt Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik heb een ps2 390004 ze zeggen als je ps2 oud is dat hij soms problemen geeft wat noemen zei oud hoort mij ps2 al bij de oude pc waar die nog iets met de frame.. trager zijn dan de nieuwere soort zou dit graag wel weten heb al een probleem gehad ik starte het spel dus met een nieuwe game en moest op het fiete dus he en hij kon niet op het fiets je ook toen ik heb opnieuw starte kon hijw el opd e fiets ma op een stoep bleef hij steken dit kwam vast omdat de cd vuil was heb die schoon gemaakt enw as opgelost voor de rest heb ik geen problemen met het spel alvast bedankt :rolleyes: verwacht snele en antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ja er zijn soms problemen als je ps2 oud is, je zal minder problemen hebben als je je ps2 eens kuist vanbinnen , helpt veel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ik heb 2 ps2's en de oudste is van 1 week na de release van de ps2. En van die 2 vind ik hem tog op mijn oudste het beste doen. Op me nieuwste loopt die af en toe vast, staat die ff een seconde stil en gaat het weer verder :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 die van mij is al 3 jaar oud. en het gaat perfect. en ik gebruik hem elke dag wel een paar uur. eerst dacht ik dat hij dan kapot ging, van te veel spelen. maar hij doet het nog perfect. heb haast nog niet problemen gehad. en gta SAn andreas loopt perfect. ik hoop dat hij nog heel lang mee gaat. anders koop ik wel weer een nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 iemand dat ik ken had nu juist maandag in de vacantie zijn lazer van zijn ps2 kapot en vandaag kon hij hem ophalen pech hebben !!! :lol: je moet het maar memaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik heb de nieuwste ps2 nu net 2 weke ongeveer gelijk met de release van gta sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tushar Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik heb een ps2 390004ze zeggen als je ps2 oud is dat hij soms problemen geeft wat noemen zei oud hoort mij ps2 al bij de oude pc waar die nog iets met de frame.. trager zijn dan de nieuwere soort zou dit graag wel weten heb al een probleem gehad ik starte het spel dus met een nieuwe game en moest op het fiete dus he en hij kon niet op het fiets je ook toen ik heb opnieuw starte kon hijw el opd e fiets ma op een stoep bleef hij steken dit kwam vast omdat de cd vuil was heb die schoon gemaakt enw as opgelost voor de rest heb ik geen problemen met het spel alvast bedankt :rolleyes: verwacht snele en antwoord IK WORD HELEMAAL GEK VAN DAT K#T SPEL. Als ik bij die missie ben dat je die junkenbunker in de brand moet steken en dan die chick moet redden dan loopt ie dus vast, aan het einde van die missie als ik haar thuis zet jongens aub help me ik wee tnie wat ik moet doen man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 dat heb ik ook gehad met een andere missie , je moet gewoon een andere route pakken mss lukt ie dan wel of blaas is in de koeling van de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 dat heb ik ook gehad met een andere missie , je moet gewoon een andere route pakken mss lukt ie dan wel of blaas is in de koeling van de ps2 Nogmaals niet blazen want dan verspreid je het stof!! Je moet met een stofzuiger hem helemaal voorzichtig schoonmaken. Raak geen onderdelen aan (raak vooral niet de lens aan van de DVD speler) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 oh , ik zie het er bij mij toch allemaal uitkomen maar zal in het vervolg doen wil niet nog een kapote ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tushar Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 dat heb ik ook gehad met een andere missie , je moet gewoon een andere route pakken mss lukt ie dan wel of blaas is in de koeling van de ps2 Nogmaals niet blazen want dan verspreid je het stof!! Je moet met een stofzuiger hem helemaal voorzichtig schoonmaken. Raak geen onderdelen aan (raak vooral niet de lens aan van de DVD speler) Ja maar hij doet het ook op mijn broertje zijn ps2 kan het misschien zijn doordat ik cheats heb gebruitk????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 cheats hebben daar normaal geen invloed op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 cheats hebben daar normaal geen invloed op cheats niet nee dat is weer een ander oordeel :lol: . maar ik heb geen problemen al hoe wel de huizen laat die te laat in beeld komen ik was ook van plan om hem morgen maar is weer schoon te maken na 4 maanden! , met stofzuiger dus! . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Cheats kunnen er wél voor zorgen dat je game vastloopt. Daar is bij Vice City ook meerdere malen voor gewaarschuwd, dus het kan bij San Andreas ook best zo zijn. Trouwens, niet alleen oudere ps2's kunnen vast lopen. Die van mij deed het 1 keer, daarom save-de ik ook na elke missie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Cheats kunnen er wél voor zorgen dat je game vastloopt.Daar is bij Vice City ook meerdere malen voor gewaarschuwd, dus het kan bij San Andreas ook best zo zijn. Trouwens, niet alleen oudere ps2's kunnen vast lopen. Die van mij deed het 1 keer, daarom save-de ik ook na elke missie... ja ok dan maar ik heb echt geen last gehad bij vc met cheats. maar ik vind het zo schit als je iedere keer gaat saven na 1 missie bah doe liever na 2 missies (of het is een moeilijke missie dan save ik meteen :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.