Jump to content

gta san andreas loopt vast bij sommige ps2 ...

kurt

Recommended Posts

Trouwens, niet alleen oudere ps2's kunnen vast lopen.

Die van mij deed het 1 keer, daarom save-de ik ook na elke missie...

ik heb sinds zaterdag die nieuwe kleine ps2 B) , maar ik had daarna geen geld meer voor een memory card <_< . Nu heb ik dat ding dus dag en nacht aan staan zodat ik mn game niet verlies (ik doe wel natuurlijk mn tv uit), maar zou mijn ps2 ook snel vast kunnen lopen..? :huh:

edit: krijg ik nog antwoord... :blink:

Bewerkt: door Don Falcone
Delen op andere websites

LOL. ik heb ps2 sinds 1 e dag toen ie uitkwam. Nooit schoon gemaakt of opengemaakt. En gta SA draait perfect. ;) Behandel haar met respect, en zij behandelt jou met respect. Dan bedoel ik de ps2 he, natuurlijk geldt et ook voor je vriendin ( als je die hebt ) B)

Delen op andere websites

Trouwens, niet alleen oudere ps2's kunnen vast lopen.

Die van mij deed het 1 keer, daarom save-de ik ook na elke missie...

ik heb sinds zaterdag die nieuwe kleine ps2 B) , maar ik had daarna geen geld meer voor een memory card <_< . Nu heb ik dat ding dus dag en nacht aan staan zodat ik mn game niet verlies (ik doe wel natuurlijk mn tv uit), maar zou mijn ps2 ook snel vast kunnen lopen..? :huh:

edit: krijg ik nog antwoord... :blink:

ja als de ps2 dag en nacht aan staat word de ps2 een beetje overhit , en dan blijft die vaker vastzitten , en de ps2 kan kapot gaan (mogelijkheid), , dus sorg voor geld koop memory en alles is perfect;)

Delen op andere websites

Inderdaad, zorg voor geld is een mogelijkheid.

Maar misschien is de "goedheilig man" Sint Nicolaas wel zo blij om jou een memory card kadoo te doen :lol: *komt er zo'n zwarte piet uit je schoorsteentje flikkeren met een memory card in z'n muts :lol: Hahaha.. uiterlijk zwarte piet: :ph34r:

Of misschien anders die koukleum de Kerst man :o

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...