Damos Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik ben al een poosje bezig met een criminals game maar nu heb ik een gratis host nodig die een rpg game ondersteund weet iemand er zo een? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Je hebt een host nodig die PHP en MySQL ondersteunt, funpic.de is bijvoorbeeld zo'n host. Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) heb je geen andere funpic werkt niet goed. Heb ik al vaker gehad. Bewerkt: 6 november 2006 door Damos Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ga is kijken voor een betaalde host. Daar kom je altijd wel wat tegen wat je zoekt. Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik gebruik nu meestal freehostia die ondersteunt ook php en mysql maar ik weet niet of hij het dan wel goed doet. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 AwardSpace.com is een goede. (gebruik ik ook ) Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 wat is dan de folder waar ik het in moet uploaden ik zie hte nergens staan. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Je moet FTP hebben en daar vul je in: FTP Username is je naam op AwardSpace.com FTP Path is /home/www FTP hostnames is sitenaamhier.awardspace.com FTP Password is je wachtwoord op AwardSpace.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.