teuntjuh Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Hallo, ik ben met Bobesz aan het werken aan een mod om Vice City in de San Andreas engine te zetten en San Andreas met Vice City te vervangen. Het gaat al heel goed, bij Bobesz werkt de hele map, maar bij mij nog niet, dat moet nog opgelost worden. Er zijn dus enkele IPLs die niet willen bij mij. Progress: De hele VC map in de SA engine Dat is de huidige progress. Ik heb nu nog wat probleempjes met prelighting, de wegen en 1 gebouw zijn een beetje mislukt. Iedereen met een beetje kennis van Vertex Colors, PM me alsjeblieft!!! Screens: Je ziet in de screens dat het water er nog niet is, dit is nu wel gefixt. Comments please! Bewerkt: 6 november 2006 door teuntjuh Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Wow mooi man z,n idee had ik ook wel eens willen doen lijkt me wel stoer dat Vice city in de Sanandreas engine word gedaan. daar droom ik zelfs van dat Vice city mooier word ga je ook nog path,s doen en missie,s van Vice city doen of niet het ziet er al heel erg goed uit Succes met het project Reageren
teuntjuh Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Wow mooi man z,n idee had ik ook wel eens willen doen lijkt me wel stoer dat Vice city in de Sanandreas engine word gedaan. daar droom ik zelfs van dat Vice city mooier word ga je ook nog path,s doen en missie,s van Vice city doen of niet het ziet er al heel erg goed uit Succes met het project Ja, het wordt zoiezo gereleased als mod SDK, ofzo, en ik ga er persoonlijk een Scarface mod van maken. Ik weet alleen niet of ik al die missies van VC wil gaan namaken, maar dat zullen anderen wel doen als ik een pack release. En ik herhaal met een grote H: Help! Die IPLs en vertex colors moeten echt gefixt worden. Bewerkt: 6 november 2006 door teuntjuh Reageren
Puma Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Dit is zeker vet... ga ik wel downloaden denk ik, hebben jullie al een site of iets als dat? Ik kan misschien wel een sub-domein maken op mijn site (toch ruimte zat > 200mb), dus gratis host voor de site... maarja als je dat wíl he... Succes nog met deze coole mod, Grtz Puma. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Dit is zeker vet... ga ik wel downloaden denk ik, hebben jullie al een site of iets als dat? Ik kan misschien wel een sub-domein maken op mijn site (toch ruimte zat > 200mb), dus gratis host voor de site... maarja als je dat wíl he...Succes nog met deze coole mod, Grtz Puma. Dankje, nee nog geen site. Maar ik wil de hele map ingame hebben met goede prelighting en een beta releasen. Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Vet, dan hoef ik VC niet te kopen (ookal is hij maar 7,50). Ik download dan gewoon ff de mod (als hij af is). Het zag er mooi uit tot nu toe Reageren
teuntjuh Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Ben nu de IPLs aan het fixen die niet goed werken. Daarna ga ik de COLs fixen, bijvoorbeeld van gebouwen met een nietsolide dak. (Omdat je in VC niet zo hoog kon vliegen) Bewerkt: 8 november 2006 door teuntjuh Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 heey, mooi gedaan hoor. Maar ik heb nog een vraag. Ga je extra dingen *nieuwe eilanden, extra missies. Belangerijke gebouwen, tunnels etc. maken? Of misschien zelfs de treinrails? Als je dat gaat doen, dan vindt ik dat strakker dat strak! Ga zo door! Reageren
teuntjuh Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) heey, mooi gedaan hoor. Maar ik heb nog een vraag. Ga je extra dingen *nieuwe eilanden, extra missies. Belangerijke gebouwen, tunnels etc. maken? Of misschien zelfs de treinrails?Als je dat gaat doen, dan vindt ik dat strakker dat strak! Ga zo door! Aan de Mod Pack die ik wil releasen voeg ik geen extra's toe, omdat dat een basis wordt voor anderen om mods mee te maken. Mijn Scarface mod, echter, zal natuurlijk Tony's mansion hebben, niet Tommy's fluthuisje. En waarschijnlijk een treinrails, ja, en nieuwe missies natuurlijk. Ik wil alle features zo goed mogelijk benutten die in SA zitten. Namelijk gokken, territorium battles, vliegen, zwemmen, en de coole missie features. Misschien zelfs de nieuwste 2dfx technieken. EDIT: Zodra ik de hele map mét generic objects goed werkend heb komen er screens. Gebouwen worden veranderd om meer op de film te lijken. Bedankt voor alle reacties! Bewerkt: 8 november 2006 door teuntjuh Reageren
teuntjuh Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Niemand replied, dus moet ik een double post maken. Een paar screens van de bijna complete map. Reageren
Jarno Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Goed werk teuntjuh. Mijn complimenten. Ik heb altijd al een VC mod willen zien voor SA. Die waren eral maar nooit afgekomen maar dit ziet er toch al ver uit. Vraagje... Heb je ook al alle generics geplaatst? Reageren
teuntjuh Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Goed werk teuntjuh. Mijn complimenten. Ik heb altijd al een VC mod willen zien voor SA. Die waren eral maar nooit afgekomen maar dit ziet er toch al ver uit. Vraagje... Heb je ook al alle generics geplaatst? Ja, alle generics zijn op hun plaatsen. Bekende bugs: Alpha probleempjes Sommige COLs moeten vernieuwd worden Oceandn en Oceandrv werken niet In Haiti.ipl zit een crash Ik heb de prelighting gedaan, zodat VC er beter uitziet nu, en ik heb wat IDE bugs gefixt en de parked cars gefixt die Bobesz had gemaakt en gedaan. Wat we voor de eerste beta af willen hebben: Paths (deels klaar), zones, basic SCM functies, COL bugs gefixt, en Oceandrv en Oceandn gefixt, en de alpha bugs en crash in Haiti weghebben. Bewerkt: 11 november 2006 door teuntjuh Reageren
teuntjuh Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Goed werk teuntjuh. Mijn complimenten. Ik heb altijd al een VC mod willen zien voor SA. Die waren eral maar nooit afgekomen maar dit ziet er toch al ver uit. Vraagje... Heb je ook al alle generics geplaatst? Ja, alle generics zijn op hun plaatsen. Bekende bugs: Alpha probleempjes Sommige COLs moeten vernieuwd worden Oceandn en Oceandrv werken niet In Haiti.ipl zit een crash Ik heb de prelighting gedaan, zodat VC er beter uitziet nu, en ik heb wat IDE bugs gefixt en de parked cars gefixt die Bobesz had gemaakt en gedaan. Wat we voor de eerste beta af willen hebben: Paths (deels klaar), zones, basic SCM functies, COL bugs gefixt, en Oceandrv en Oceandn gefixt, en de alpha bugs en crash in Haiti weghebben. Een deel van de COLs zijn verbeterd, de crash in Haiti is weg, de Mall werkt nu, en ik heb 2 Ammu-Nations gedaan. URL voor screens: http://members.home.nl/teun.steenbekkers Reageren
Achille Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Is het Sa en VC? heb je geen kaartje ofz? Reageren
teuntjuh Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Is het Sa en VC? heb je geen kaartje ofz? Huh? Hoe bedoel je geen kaartje? Het is VC in plaats van SA. Ik zie weinig nut in een mod met SA én VC, omdat SA dan VC overweldigt en de mod weinig nieuws zou brengen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.