Achille Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Nou dat is juist beter want dan kan je beter gwn vc spelen.. :S Beetje nutteloos dan.. Reageren
Jarno Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Nieuwe screens zien er erg goed uit Teuntjuh. Ik zie dat je ook al aantal paths hebt gedaan? Reageren
Blastov Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik zie dat je ook al aantal paths hebt gedaan? Goed gezien jung. Die paths heb ik geconverteerd van VC naar SA dus de ped paths zijn 100% al. Car paths wil niet helemaal werken die ga ik denk ik handmatig leggen. Overgens zullen jullie meer van mij zien in deze mod. Reageren
Jarno Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik zie dat je ook al aantal paths hebt gedaan? Goed gezien jung. Die paths heb ik geconverteerd van VC naar SA dus de ped paths zijn 100% al. Car paths wil niet helemaal werken die ga ik denk ik handmatig leggen. Overgens zullen jullie meer van mij zien in deze mod. Mooi iniedergeval dat je je ook nog inzet voor deze modificatie. Ik heb nooit een VC-2-SA modificatie gezien die al zover is. Succes jongens! Reageren
Achille Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Het is toch wreder als je beiden hebt of zie ik dat nou verkeerd? Dus SA+VC dat is pas lijp. Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Maar hoe wil je zoiets voor elkaar krijgen? De SA engine heeft een limiet dus VC toevoegen is op het moment onmogelijk. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Maak je ook interiors voor de opties in SA, oa Tatoo parlor, modshops, barber enz enz, Dit ziet er erg erg erg goed uit, Worden de missies van VC geconverteerd, of heb je gewoon SA missies (heb geen idee hoe je dat wilt doen), of komen er helemaal geen missie's ? En kan je ook ongeveer zeggen hoeveel procent deze Mod al klaar is ? ~Whoop Edit hierboven: Maar hoe wil je zoiets voor elkaar krijgen? De SA engine heeft een limiet dus VC toevoegen is op het moment onmogelijk. Er is toch een Boundaries Hack, die jullie ook gebruikten voor SOL ? Bewerkt: 15 november 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Blastov Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 SOL is een VC mod. En voor VC is echter wel een limiet hack. Ook al zou die hack er zijn voor SA zouden we die denk ik toch niet gebruiken. We proberene zoveel mogelijk te converteren, dus oook de missies zover dat gaat lukken. Je zult geen dingen zien als een tatooo shop, mischien wel later als een mod voor deze mod. Dit doen we omdat er ook geen tatoo shop in vc zelf is. Reastaurants zijn er echter wel dus we gaan proberen dat ja daar dan ook kan eten. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) OK, even een paar dingen op een rijtje zetten nu: 1. We zijn een team, we moeten dus even met elkaar gaan afspreken wat we precies willen doen met de mod. 2. Het team bestaat uit: Bobesz Teun (ik) Roadrunner ParoXum Blastov Mickey 3. Dit is een conversie mod, we gaan zoveel mogelijk converteren. Het liefst ook SA features benutten, anders heeft Achille wel gelijk, een complete conversie is niet veel aan. Maar ik sta open voor ideeën. 4. Als de hele basis compleet is voor de mod, splits ik af om met MI7 van GTAForums.com een Scarface mod ervan te maken en in die mod zullen heel veel verbeteringen zitten en ook veel SA features zitten. 5. ParoXum en wij zitten in een mod nu. 6. De mod is nu ongeveer op 15% ofzo. @Achille, dat is toch een mening of zie ik dat nu verkeerd? Bewerkt: 19 november 2006 door teuntjuh Reageren
Jarno Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik krijg echt weer een goed gevoel van die screen. Lijkt net echt VC. Edit Probeer anders ook een mooie zonsopgang/ondergang te maken zoals in VC. Edit 2 Als ik ergens mee kan helpen zoals SCM modding moet je maar roepen . Bewerkt: 19 november 2006 door Jarno Reageren
teuntjuh Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik krijg echt weer een goed gevoel van die screen. Lijkt net echt VC.Edit Probeer anders ook een mooie zonsopgang/ondergang te maken zoals in VC. Edit 2 Als ik ergens mee kan helpen zoals SCM modding moet je maar roepen . ParoXum heeft nog betere lighting dan deze, waardoor VC echt heel goed eruit ziet. @Jarno: Bedankt voor het aanbod, je hoort wel van me als we hulp nodig hebben. Voertuigen die geconverteerd gaan worden/zijn: Banshee (Klaar, klein shadow mesh probleempje) Infernus (Klaar, door SeaNorris.) Stinger (Bijna klaar) Patriot Limo (Nog best veel werk) Sabre Turbo (Bijna klaar) Taxi, Kaufman, Cuban Hermes, Cheetah, Angel, Police, Sabre Turbo Police, paar GTA3 auto's moeten nog gedaan worden. Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Lopen er wel gewoon mensen rond ? Reageren
Jarno Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Lopen er wel gewoon mensen rond ? Zoals je op de screenshots kon zien ja. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Lopen er wel gewoon mensen rond ? Zoals je op de screenshots kon zien ja. Sorry voor 'the lack of replies', maar we hebben veel info op de Engelse forums gezet. Enkele updates: ParoXum en wij (Bobesz en ik) zijn gejoined. SeaNorris is nu ook lid van de mod en helpt mij met de vehicles. Vehicle updates: Patriot Limo bijna klaar Premier zo goed als klaar, alleen nog testing en eventuele bug removing Sentinel SW nog wat werk te doen Banshee/Infernus/Stinger/Comet zo goed als klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.