denracer Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Lopen er wel gewoon mensen rond ? Zoals je op de screenshots kon zien ja. Sorry voor 'the lack of replies', maar we hebben veel info op de Engelse forums gezet. Enkele updates: ParoXum en wij (Bobesz en ik) zijn gejoined. SeaNorris is nu ook lid van de mod en helpt mij met de vehicles. Vehicle updates: Patriot Limo bijna klaar Premier zo goed als klaar, alleen nog testing en eventuele bug removing Sentinel SW nog wat werk te doen Banshee/Infernus/Stinger/Comet zo goed als klaar bliksum kijk dit vind ik nou mooie mods waneer verwacht je hem klaar te hebben wil hem nu al downe Reageren
Yohan Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Dit soort mod nieuws bereikt mij altijd wat later... Ziet er allemaal zeer cool uit, ben vooral benieuwd hoe je Scarface mod word, aangezien de film legendarisch is, miss kan je elementen lenen uit de originele Scarface game ik niet of daar tools of dergelijke voor zijn. Succes iig! Reageren
White Gold Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ziet er echt heel goed uit! Zelf ben ik groot Vice City fan maar ik speel San Andreas voor de features etc. Het zou leuk zijn als je gewoon winkels in de North Point Shopping mall verandert in barber shops, tatoo shops en sunshine auto's zo verandert dat je er auto's kan tunen. Op het vliegveld een paar boeings plaatsen, privé jets etc. En de legerbasis zo uitbreiden zodat de ghost tower er echt is en die extra landingsbaan! Voor hydra's, hunter's en al van die leger dingen. En mij zou het ook leuk lijken als je alleen de stad Las Venturas netjes afgewerkt er ook in plaatst zodat je ook nog kan gokken of heel Liberty City erin . In ieder geval, veel succes en ik kijk er naar uit om het te downloaden Greetz, Stefantjuh Reageren
Boris H. Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 En mij zou het ook leuk lijken als je alleen de stad Las Venturas netjes afgewerkt er ook in plaatst zodat je ook nog kan gokken of heel Liberty City erin Las venturas niet maar zou het ook mogenlijk zijn liberty city erbij te doen? dat zou echt zooo geweldig zijn! Stel je voor: je rijdt langs washington beach en gaat rechtdoor de brug op naar Liberty City! Misschien dat dit iets is om over na te denken! Boris H. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 En mij zou het ook leuk lijken als je alleen de stad Las Venturas netjes afgewerkt er ook in plaatst zodat je ook nog kan gokken of heel Liberty City erin Las venturas niet maar zou het ook mogenlijk zijn liberty city erbij te doen? dat zou echt zooo geweldig zijn! Stel je voor: je rijdt langs washington beach en gaat rechtdoor de brug op naar Liberty City! Misschien dat dit iets is om over na te denken! Boris H. Ja, dat is inderdaad een goed idee. Lijkt mij best mogelijk. Een vraag: blijft CJ de hoofdpersoon in het aangepaste SA? Reageren
teuntjuh Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 En mij zou het ook leuk lijken als je alleen de stad Las Venturas netjes afgewerkt er ook in plaatst zodat je ook nog kan gokken of heel Liberty City erin Las venturas niet maar zou het ook mogenlijk zijn liberty city erbij te doen? dat zou echt zooo geweldig zijn! Stel je voor: je rijdt langs washington beach en gaat rechtdoor de brug op naar Liberty City! Misschien dat dit iets is om over na te denken! Boris H. Ja, dat is inderdaad een goed idee. Lijkt mij best mogelijk. Een vraag: blijft CJ de hoofdpersoon in het aangepaste SA? Nee, ik wil graag een nieuwe player. Maar iedereen in het team is een beetje zijn motivatie verloren omdat de mod toch niet echt heel leuk is om te doen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik wil wel helpen met deze mod. Ik starte vroeger zelf ook zo'n mod... maar aangezien ik nog niet de juiste ervaringen had, liep het mis. Maar ik kan wel meedoen als je er niks op tegen hebt. Reageren
SWYV Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 teuntjuh, ik heb een mooie Tony Montana player gezien, jij kan misschien dit mod gebruiken, lijkt wel echt lijp hoor ^^ PM me voor meer info's (ik heb hem gehaald van GWM site) Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 teuntjuh, ik heb een mooie Tony Montana player gezien, jij kan misschien dit mod gebruiken, lijkt wel echt lijp hoor ^^PM me voor meer info's (ik heb hem gehaald van GWM site) Ik vind het eigenlijk dat we zelf een player moeten maken. Aan zo'n mod komt al niet zoveel model werk aan te pas... en dan gaan we nog andere mods gebruiken ook... Maar dit is natuurlijk mijn mening. Reageren
JelleVD Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik kijk uit naar de download, wanneer kan ik een Beta versie verwachten? Groetjes, JelleVD Reageren
White Gold Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik wil wel een tester worden, dan check ik alles uit op bugs etc. Zeg t maar als je me nodig hebt Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ziet er echt Toppie uit maarja wel jammer dat heel san andreas weg gaat. je kan beter Las Venturas ofso verwijderen en VC ipv. Las Venturas En zetten jullie wel veel vliegtuigen op het vliegveld neer? Hydra's op de Army Base zijn ook niet verkeerd. alleen je bent met een hydra zo snel bij de overkant KUTGW En Vrolijke Kerst en een gelukkig nieuwjaar Da Phoenix Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Jammer dat deze mod toch weer doodloopt, een complete VC mod voor GTA SA en je bent mijn held... Maarja, zo gaat het altijd, met welke TC mod dan ook, vroeg of laat verliest iemand zijn motivatie en loopt de mod dood Reageren
erterer0 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 deze mod word ook voor het grootste deel op gtaforums gedraaid... Daar is hij zeker nog niet dood... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.