.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Na wat rates van m'n tekken sig, heb ik maar ff een andere gemaakt, hopelijk valt deze beter in de smaak... Ik heb nog wel Jin erin... zie hier: Rates & Comments? Bewerkt: 6 november 2006 door ourvoice Reageren
M4X Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Mooie sig ourvoice Ik vind de border alleen niet zo mooi, die kan je beter verlaten of vervangen want zo staat hij echt niet. Verder vind ik je background mooi, alleen vind ik de linkerkant veels te donker. Hij is aan de rechterkant heel licht, en hij wordt steeds iets donkerder en ineens is hij helemaal zwart... Verder vind ik je render en dat vuur of wat het ook is wel mooi, Rating: 7.5/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Mooie sig ourvoice Ik vind de border alleen niet zo mooi, die kan je beter verlaten of vervangen want zo staat hij echt niet. Verder vind ik je background mooi, alleen vind ik de linkerkant veels te donker. Hij is aan de rechterkant heel licht, en hij wordt steeds iets donkerder en ineens is hij helemaal zwart... Verder vind ik je render en dat vuur of wat het ook is wel mooi, Rating: 7.5/10 Oke, thnx voor je tips, dat steeds donker worden hoort, dus ik ga dat niet veranderen... Nog andere rates? Reageren
Crankeye Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Heb je dit met of zonder tutorials gedaan, anders ben je wel een HEEL stuk vooruitgegaan Ik vind hem echt Super! De mooie effects en dat je Jin nog wel ziet, echt toppie! 8,6/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Heb je dit met of zonder tutorials gedaan, anders ben je wel een HEEL stuk vooruitgegaan Ik vind hem echt Super! De mooie effects en dat je Jin nog wel ziet, echt toppie! 8,6/10 Ik moet toegeven dat ik wel tutorial gevolgd heb Reageren
Crankeye Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ach ja ik vind het alsnog knap, als ik een tutorial volg is het binnen tien minuten de hele sig dood.. Reageren
Lord of War Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Mooie sig, Ourvoice. De sig zelf is erg mooi maar eigenlijk past 't niet zo goed bij de render. Als je met renders werkt moet je kijken welke effecten, achtergrond en meer er bij passen. Hier past het er niet zo goed bij, dat is heel jammer. Bij deze achtergrond is je font goed gelukt vind ik. Het is mooi gedaan om die V te vergroten enzo maar dit zou ik toch weglaten. Je kunt misschien ook de Fill op 75 zetten? Dat komt altijd voor. Het is zoals ik al zei erg jammer van de achtergrond naar de render toe. Je achtergrond zelf vind ik héél mooi maar toch zou ik een andere nemen. Deze past niet zo goed bij je sig. 75% Bewerkt: 6 november 2006 door Lord of War Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.