Ferre Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten . Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten . Wat meer effects? Het is leeg aan de zijkanten Reageren
Ferre Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ja, dat weet ik ook wel Alleen ik zoek (eventueel) nog iets om toe te voegen. Misschien is hij al leuk zoals hij nu is - spatter brush, filters, c4d, adjustments e.d. Alleen ik zoek nog iets moois, wie heeft dè tip? Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ja, dat weet ik ook wel Alleen ik zoek (eventueel) nog iets om toe te voegen. Misschien is hij al leuk zoals hij nu is - spatter brush, filters, c4d, adjustments e.d. Alleen ik zoek nog iets moois, wie heeft dè tip? C4D staat er inderdaad wel goed bij... misschien ook wat brushes enzo? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 die render is mooi geplaatst, maar zelf zou ik een mooiere render gekozen hebben (smaken verschillen) Dat lettertype past er ook goed bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.