deadlook Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) eej als ik de eerste missie begin dan moet ik als stuntman met een auto door poortjes rijden maar er moet ook action komen maar ik snap niet hoe ik dat krijg please help! laat maar ik hep het al je moet gewoon alle stuncars rammen Bewerkt: 6 november 2006 door deadlook Reageren
60 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 als je het al hebt waarom post je het dan >>> Door Dizzee: Toen hij het bericht postte, had hij hem ook nog niet gehaald. Een kwartier na hij dit postte had hij het toch zelf gehaald en heeft dan zijn vorig bericht aangepast dat het niet meer nodig was.<<< Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 eej als ik de eerste missie begin dan moet ik als stuntman met een auto door poortjes rijden maar er moet ook action komen maar ik snap niet hoe ik dat krijg please help!laat maar ik hep het al je moet gewoon alle stuncars rammen bedankt voor het melden . ik ZAT hier ook vast totdat jij dat zij dus ik ga weer effe verder gta'en Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.