M4X Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb hier best wel lang aan gewerkt, commentaar & rates plz Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Mooie achtergrond, goed de render ingeblend... Mooie schaduw daar achter. Mooie render van het chaos theory logo... alleen jammer van dat M4X.. Dat is niet zo heel mooi. 8/10 Reageren
ExploudeD Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Erg mooi. De kleuren passen goed bij mekaar. Het plaatje is erg mooi. Ga zo maar door. Alleen de gele tekst had ik ook groen gemaakt. M.V.G:bbs Reageren
Ferre Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hij ziet er leuk uit. Alleen die pattern(?) maakt het imo minder mooi. Ook mochen het logo en de tekst wat kleiner. De kwaliteit van de render lijkt ook wat laag, en het mooiste vind ik altijd als de render (iig een beetje) in het midden staat. 72% - Leuk gedaan, alleen de render valt niet echt op. Reageren
M4X Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ok thx voor de rates mensen @ Ferre: ik heb de render expres een beetje in het donker gezet, past bij splinter cell. Meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.