Jump to content

Hulp gevraagt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleemmet mij spel gta san andreas.

Soms gebeurt het dat als ik in gebouw naar binnen/buiten ga dat mij pc opnieuw opstart.

Dit gebeurt meestal juist als ik in men huis binnen wil gaan om te saven==> REDELIJK IRRITANT want ik raak nu niet meer verder in het spel, ik kan gewoon niet meer saven.

Volgens mij ligt het niet aan mij pc( 3.4ghz , 1024mb ram, 256mb ati radeon x600pro)

Ik hoop dat ik vlug hulp krijg want ik kan dit spel niet missen.

Vriendelijke groeten

Brecht

Geplaatst:

Al geprobeerd om het spel opnieuw installeren? Maak voor de zekerheid even een back-up van je savegame. Die staat in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files.

Daarvoor kun je ook nog proberen om eens een nieuwe game te starten, en dan kijken of het saven wel lukt, het zou dan misschien door je savegame kunnen komen.

Ook kun je je computer, nadat je het spel het geïnstalleerd, eens grondig schoonmaken met bijvoorbeeld een virusscan, defragmenteren en andere programmaatjes die dit werkt kunnen doen (denk aan AdAware, Ccleaner, Spybot).

Mocht het misschien aan de savegame liggen, dan kun je hier per missie een savegame downloaden. De savegames zijn gesaved na de missie die er staat. Savegames voor versie 2 kun je hier downloaden.

Mocht dit allemaal niet werken, vertel dat dat hier weer even, zodat we je verder kunnen helpen.

Succes ermee! ;)

Geplaatst:

Ik heb dit probleem zelf ook eens gehad.

De oplossing bij mij was vrij simpel. Het verwijderen van het bestand gta_sa.set was de oplossing. Dit bestand is te vinden onder Mijn Documenten map GTA San Andreas User Files

Hopelijk werkt deze oplossing ook bij jouw.

Geplaatst:

Misschien heb je de spaceeinstein's all in one mod nodig want met die mod kan je overal waar dan ook opslaan zonder naar je savehouse te gaan (buiten de missie) en als je een missie te moeilijk vind

kan je op "NO" drukken, dan heb je de missie "voltooid" daarna direct saven :Y

Geplaatst:

Dit lost zijn probleem niet op. Als je pc niet crashed heb je ook niet meer rare mods voor gtasa nodig zoals hierboven geadviseerd.

Update je drivers van je videokaart, geluidskaart en indien je er verstand van hebt kan je je bios ook flashen (dit is geheel op eigen risico).

Hierna moet als het goed is je pc stukke stabieler draaien. Indien dat niet zo is dan is je koeling van je pc waarschijnlijk niet optimaal door oa. stof in je kast.

Geplaatst:
Dit lost zijn probleem niet op. Als je pc niet crashed heb je ook niet meer rare mods voor gtasa nodig zoals hierboven geadviseerd.

Update je drivers van je videokaart, geluidskaart en indien je er verstand van hebt kan je je bios ook flashen (dit is geheel op eigen risico).

Hierna moet als het goed is je pc stukke stabieler draaien. Indien dat niet zo is dan is je koeling van je pc waarschijnlijk niet optimaal door oa. stof in je kast.

Oke, is goed maar ik wil mijn videokaart updaten, ik heb iedere keer zitten te downloaden die udates maar

zie niks. Ik heb Mobile Intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family, van Itel dus daar ben ik gegaan maar het helpt niks :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...