Jump to content

Hulp Bij Vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

ik word helemaal gek ik kan de "circle airstrip" niet .. ik wijk elke keer veel te ver uit hoe hebben jullie dat in godsnaam gedaan misschien kan iemand me een tip geven of meerdere.. :puh:

ik kan ook verder geen missies doen totdat ik me 'pilot licence' heb dus hoop dat er snel iemand is die me kan helpen

Peace :D

Geplaatst:

had er ook moeite mee je meot het ff onder de knie hebbu heel veel oefenen en probeer de L en R knoppu ook us te proberu!

Geplaatst:

:angry: ben in staat op me ps2 uit het raam te gooien elke keer als ik een bocht probeer te nemen wijkt die echt meters af ongeacht of ik L2 of R2 Gebruik :angry:

Geplaatst:

die eerste bocht met je met je analoge rustig doen dan terug onder controle krijgen en met L2 en R2 rustig uitdoen en als je toch met analoge stick moet bewegen doe dan kleine bewegingskes , vooral rustig blijven en ps2 niet uit raam gooien :puh: klinkt mss moeilijk maar als je die veel doet lukt die

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...