Jump to content

sonic sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm... de render van sonic is mooi. De text is ook mooi. De achtergrond kan wel wat beter maar is opzich ook wel mooi. Goede blauwe gloed om de sonic render heen. Ik vind het wel een 7/10 :klap: . Het kan natuurlijk altijd beter. Het heeft iets waardoor het een beetje saai is. Er zit niet zo veel in zegmaar. Dus ga daar aan werken... ;)

Keep down the bad work ;)

Geplaatst:

Heey, mc-vice!

Ik vind om te beginnen je sig wat te lang. Je sig is leeg omdat je render zo klein is en je sig zelf zo groot.

Het blauwe deel rond je render zou ik wat verlagen van Opacity, het valt erg op als je naar de render kijkt. De render zelf vind ik wat klein om in zo'n grote sig te plaatsen (dat heb ik eigenlijk al vermeld :puh: ). Ik zou 'm ook wat meer naar het midden plaatsen, zo lijkt je sig niet zó leeg.

De achtergrond past niet zo bij je render. Probeer wat te kijken naar de render en vraag jezelf af "Welke achtergrond past bij deze render?". Ik zou hier een meer blauwe en actievolle achtergond gebruiken.

Het lettertype van je tekst vind ik eigenlijk niet goed passen. Probeer een meer actievol lettertype te gebruiken. Ook is je tekst wat té groot. Maar als je 't op deze sig verkleint zal je sig er dus weer leeg uitzien.

61% - Probeer wat meer effecten uit, C4D renders, meer Filters en noem maar op. De C4D render zou ik dan plaatsen waar je render staat en prbeer iets te maken alsof je render echt actie weergeeft.

Geplaatst:

Ja, hij is idd mooier.. sterker zelfs: Hij is perfect. Mooi lettertype, mooie render, goed een vaag van shadow rechts. Je had alleen nog wel een border kunnen maken. verder is hij wel mooi. 8/10 :klap:

Geplaatst:

De Sonic Signature.

Ik vind het plaatje van Sonic wel erg mooi. Maar de achtergrond vind ik wat minder. De tekst past er wel erg mooi bij. 65%

De Schadow Signature.

Deze is eigenlijk helemaal perfect. Het plaatje is mooi. De achtergrond past er mooi bij. En de tekst is perfect. 100%

De nfs MS BMW.

Het plaatje is erg mooi. En de achtergrond gaat nog wel. En de tekst past er niet meer echt bij. Als tekst had ik de gewone Most Wanted tekst gedaan. 85%

Erg goed gedaan. Ga zo door.

Mvg:ExploudeD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...