Jump to content

Blauw scherm

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan van een site (ff naam kwijt) een andere eax.dll downloaden. Als je die eens vervangt , het holp bij mij.

Ik upload hem anders wel ff , ik edit het bericht zo snel mogelijk met een linkje ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is het nu net

je krijgt geen foutmeldingen, ook al is er iets mis.

als er hardware faalt, schakelt je pc zichzelf automatisch uit ten gevolge van een Bsod (blauw scherm)

Mag ik eens weten of je bij iets twee verschillende componenten geïnstalleerd hebt staan?

headhunterke

EDIT:

@ Galiorix: het bestandje eax.dll heeft te maken met

het geluid dat soms wegvalt. Ik had ook dit probleem, maar bij mij kwam geen Bsod.

Dus volgens mij kan het zijn dat de software-matige geluiden in GTA een conflict geven met bepaalde drivers van geluidskaarten/en of Audio Sandboxen.

Deze laatste geven de mogelijkheid om verschillende geluidstypes toe te passen op je boxen.

Zoals bijvoorbeeld: Pop, Rock, Classic, ...

Echter niet te verwarren met de ingebouwde functie zoals die er is in Media Player e.d.

Bewerkt: door headhunterke
Geplaatst:

Ik heb in zo`n topic die eax.dll gedownload en in de map gezet. (op een gegeven moment had ik toch geen geluid meer... :bonk: .

Gisteravond had ik verder dus geen problemen met het spel. (liep niet vast)

Hopen dat het zo blijft. :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu al 3 lange speelsessies gehad zonder blauw scherm. waarschijnlijk door die eax.dll 3.6.6 ofzo

:tu:

edit: sorry voor de dubbelpost!

Bewerkt: door GT-Aap

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...