Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Je kan van een site (ff naam kwijt) een andere eax.dll downloaden. Als je die eens vervangt , het holp bij mij. Ik upload hem anders wel ff , ik edit het bericht zo snel mogelijk met een linkje Reageren
headhunterke Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Dat is het nu net je krijgt geen foutmeldingen, ook al is er iets mis. als er hardware faalt, schakelt je pc zichzelf automatisch uit ten gevolge van een Bsod (blauw scherm) Mag ik eens weten of je bij iets twee verschillende componenten geïnstalleerd hebt staan? headhunterke EDIT: @ Galiorix: het bestandje eax.dll heeft te maken met het geluid dat soms wegvalt. Ik had ook dit probleem, maar bij mij kwam geen Bsod. Dus volgens mij kan het zijn dat de software-matige geluiden in GTA een conflict geven met bepaalde drivers van geluidskaarten/en of Audio Sandboxen. Deze laatste geven de mogelijkheid om verschillende geluidstypes toe te passen op je boxen. Zoals bijvoorbeeld: Pop, Rock, Classic, ... Echter niet te verwarren met de ingebouwde functie zoals die er is in Media Player e.d. Bewerkt: 13 augustus 2007 door headhunterke Reageren
GT-Aap Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb in zo`n topic die eax.dll gedownload en in de map gezet. (op een gegeven moment had ik toch geen geluid meer... . Gisteravond had ik verder dus geen problemen met het spel. (liep niet vast) Hopen dat het zo blijft. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) ik heb nu al 3 lange speelsessies gehad zonder blauw scherm. waarschijnlijk door die eax.dll 3.6.6 ofzo edit: sorry voor de dubbelpost! Bewerkt: 15 augustus 2007 door GT-Aap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.