Jump to content

Een XboX 360 Core System harde schijf vooor minder dan 80 euro

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb allang een een 360 maar ik kocht de core system en daar moet je een harde schijf bij kopen dus weet iemand een goede site waar ik het kan kopen??

(niet illegaal graag)

Geplaatst: (bewerkt)

Hier staat oa informatie over de HD voor 20g versie. LINK

Hier staan ook enkele erkende winkels waar ze accesoires kopen voor X360. LINK

Dan kan je zelf een winkel uit kiezen die voor jou betrouwbaar is en naar jou eigen keuze is. (Prijzen varieëren van site tot site!)

Bewerkt: door Rekam
Geplaatst:

Kost dat ding dan normaal meer dan 80 euro? Voor maar 20gb? :bonk: Je moet eens zoeken op speurders of zoiets.

Geplaatst:

Zie hier :) ! Naast de bekende sites zoals Bol.com en Wehkamp raad ik je Gamevision aan. Als het spel (in dit geval die harde schijf) op voorraad is heb je hem redelijk snel binnen.

Veel succes verder!

Geplaatst:
Zie hier :) ! Naast de bekende sites zoals Bol.com en Wehkamp raad ik je Gamevision aan. Als het spel (in dit geval die harde schijf) op voorraad is heb je hem redelijk snel binnen.

Veel succes verder!

Die zijn allemaal duurder dan 80 euro :ch: . De goedkoopste die er bij staat is 86.9 euro...

Waarom is dat ding eigenlijk zo duur? Wel slim van microsoft om de x-box dan alleen hun eigen hdd te laten ondersteunen.

Geplaatst:

Veel succes verder!

Die zijn allemaal duurder dan 80 euro :ch: . De goedkoopste die er bij staat is 86.9 euro...

Op die site staan heel veel prijzen van verschillende sites. De kans dat je hem ergens goedkoper kan krijgen is dus aanzienelijk klein ;) .

Geplaatst:

Ben er al uit ik heb er al een besteld (twee dagen geleden die van 86,9) maar wanneer komt ie aan??

Geplaatst:

Als het goed is heb je dat tijdens je bestelling te horen gekregen. Je kunt, als je het echt graag wil weten, contact opnemen met de winkel waar je hem besteld hebt, maar ik zou gewoon rekenen op een paar dagen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...