ArticLight Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Misschien hebben jullie hem al eens gezien, ik heb hem namelijk vaker gebruikt. Maar nu weer een beetje veranderd. Oude Versie: V1 V2 Ik ben wel een amateur hé!? Rates? Bewerkt: 6 november 2006 door ArticLight Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Nee, geen amateur, maar kan nog wel wat beter... er zitten nu maar 2 kleuren in. Je ziet ook niet zo heel veel. Text vind ik wel goed. dus ehm denk een 7/10 Reageren
M4X Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Mooie sig Articlight, geen amateur sig Ik zie wel verbetering ten opzichte van je oude versie, maar het zou wat mooier zijn als je wat meer filters & kleuren gebruikt. Probeer hem eens te smugden ofzo, of geen hem wat meer kleuren. Hij is dus mooi ten opzichte van je oude versie, maar er kan nog veel verbeterd worden, Rating: 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.