Jump to content

Spel start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

nou je raad het al het spel start niet op ik kirjg geen foutmelding nix ik heb alles al geprobeert nix helpt

Geplaatst:
nou je raad het al het spel start niet op ik kirjg geen foutmelding nix ik heb alles al geprobeert nix helpt

Je kunt de volgende dingen proberen:

- Verwijder gta_sa.set uit de map: GTA San Andreas User Files

- Maak je DVD-rom schoon met een zachte, schone doek.

- Herinstalleer GTA San Andreas.

Verder kan je kijken of er teveel krassen inzitten. Als er teveel krassen op de DVD-rom te vinden zijn, of er zit een scheur in, kan het zijn dat de lezer van je DVD-romspeler het niet goed af kan lezen en dat het spel dus gewoon niet werkt.

Geplaatst:

Heey,

1 van deze 2 tips zal wel kunnen helpen.

• Installeer GTA San Andreas opnieuw, en normaal moet ie dan wel weer werken. Zie dat alle bestanden afgesloten zijn tijdens installatie, zodat alleen de installatie bezig is zoals het hoort. Ik heb dit ook eens gehad, en bij mij werkte dit..
  • start het configuratie programma wat bij GTA:SA hoort, en verander de resolutie naar 800X600 (redelijk standaard). Verander dan ook ineens je desktop settings naar 800 X 600.
    En dan start je het spel op

Succes, hopelijk heb je hier wat aan ;)

Ik raad wel aan eerst opnieuw te installeren, indien dat niet werkt zou ik het 2de puntje proberen..

Geplaatst:

Pakt hij alleen Sa niet of andere CD,s ook niet? Want als hij andere ookt niet pakt. Dan kan het aan je Com liggen. Verder kan ik een schoonmaak Cdtje aan raden. Kan je gewoon kopen in een speelgoed winkel. Dus nog veel geluk.

M.V.G. Bbs :cya:

Geplaatst:

nou kheb iets veranderd de hardware versnelling uit gezet daarom deed ie t niet dus heb geprobeerd toen ie aan stond en ploeps hij deed t weer :klap::engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...