Jump to content

PS2 op monitor en netwerk adpater vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi,

ik heb ergens gehoord/gelezen dat je je ps2 met een kabeltje op de monitor van je pc kan aansluiten maar hoe heet zo'n kabeltje en wat kost het???en k had nog een vraagje over een netwerk adapter ik wil er namelijk een kopen maar wil weten welke (bekende) spellen je ermee online kan spelen want straks heb ik een netwerk adapter heb ik geen spel om online te spelen dus heeft er iemand een lijst ofzo waar een aantal spellen staan die online gespeeld kunnen worden?

Alvast bedankt.

Doeizz pazziej

p.s. ik weet niet of ik dit topic in het goeie deel heb geplaats hoor :puh:

Bewerkt: door pazziej
Geplaatst:

Of er een kabel is voor beeld van PS2 naar PC monitor weet ik niet.

Meeste solderen dit in elkaar.

Onthoud dat de beeld kwaliteit op een TV veel hoger is omdat de signiaal overdracht en beeld opbouw bij een monitor anders is.

Sommige hebben alsnog hun beeld op de monitor door de PC er nog tussen te zetten. Daarvoor heb je een TV kaart nodig in je PC met de goede ingangen.

Zelf heb ik geen verstand van multiplayer spellen via de netwerk aansluiting.

De nieuwe PS2 heeft standaard al zo'n ding dus dat scheelt geld.

Geplaatst:

ja maar joriz ik heb namelijk al een playstation en zou het zonde vinden om een nieuwe te gaan kopen omdat er een netwerkadapter in zit:P maargoed nog bedankt voor je berichtje en majus wat is navy seals eigenlijk voor een soort spel??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...