GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. cheaters! :lol: ik zit nu in LV en bij "used cheats" staat: 00000 Zo'n post is dus een kwestie van n00b zijn :rolleyes: Of het een kwestie van noob zijn is. Is niet aan de bak in dit topic.. Geef gewoon antwoord op de topic vraag in plaats van off topic lullen. Je mag dan Admin zijn, maar dan moet je beter weten 't is geen directe aanval op jou se7en maar gewoon een herrinering aan eerdere klachten over offtopic lullen in topics door andere.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik ben Gangsta, 48700 punten ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 waar kan je dat zien :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Bij menu bij Misc geloof ik .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Hangt dit eigenlijk af van de hoeveel mensen je dood, ... Of ook nog op welke manier of zo.... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. cheaters! :lol: ik zit nu in LV en bij "used cheats" staat: 00000 Cheaters , dit heeft dan totaal niets te maken met of je cheat of niet <_< :ugly: echt wel want als je cheat gaat je rating omlaag :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) haha, kan je dan ook nog een ultra net iemand worden? ( -545412 bijv.) door veel te cheaten :o :huh: Bewerkt: 24 januari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Als je op start duwt en dan bij 'stats' gaat daar staat het bovennaan je criminal rating. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Als je op start duwt en dan bij 'stats' gaat daar staat het bovennaan je criminal rating. ik ben helaas nog een Hoo - Rider(liever easy rider) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. cheaters! :lol: ik zit nu in LV en bij "used cheats" staat: 00000 Cheaters , dit heeft dan totaal niets te maken met of je cheat of niet <_< :ugly: echt wel want als je cheat gaat je rating omlaag :o Niet alleen als je cheat, ze kan ook omlaag gaan door wasted/busted te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 god father dat staat er als je L1 drukt dan staat er in dat vakje met al die meters onderaan wat je bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 huh :huh: ik heb als criminal rating iets van 50.000 weet me naam niet meer maarja je ziet wel dat ik een echte hitler (soooory) ben ik bouw altijd een oorlogje tegen het leger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik zou nog wel een keer kijken. De laatste keer dat ik keek zat ik in de 40.000. Het zal nu dus wel meer zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 eh ik heb maar 3740 iets van og loc of zoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 eh ik heb maar 3740 iets van og loc of zoiets ik heb in de 2000, maar hoe het heet ben ik ff vergeten..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.