Jump to content

Wat zouden jullie nog kunnen/willen verbeteren aan San-Andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat zouden jullie nog kunnen/willen verbeteren aan dit fantastisch spel?? :engel:

Ikzelf had gewild dat je net als bij Vice-City gewoon nog winkels en banken had kunnen beroven (iets wat die "Gangsta gasten" normaal toch dagelijks doen :? ) ,en ik had ook graag het politie/leger uniform teruggezien waarmee je (net als bij Vice-City) probleemloos de legerbasis in en uit kunt lopen of rijden zonder die 5-wanted sterren te krijgen. :ch:

Ook had ik graag gehad dat de magneet-helicopter (die je 1 keer gebruikt in de missie "Up up and away" ) nog wel ergens te krijgen of halen zou zijn. :cry:

Zo zijn er nog wel een paar dingen die ik toch wel mis in San-Andreas maar waar ik op dit moment eventjes niet op kan komen. :roll:

Als jullie nog iets kwijt willen over hetgeen wat jullie toch NET eventjes wat anders hadden aangepakt of verbeterd zouden willen hebben in San-Andreas dan zou ik dat graag willen weten ^_^

(Ik hoop overigens niet dat hier al een topic over bestaat want ik kon er zo snel niet een vinden via de zoekmachine,als dat wel zo is dan mijn excuus hiervoor :bier::D

Geplaatst:
Wat zouden jullie nog kunnen/willen verbeteren aan dit fantastisch spel?? :engel:

Ikzelf had gewild dat je net als bij Vice-City gewoon nog winkels en banken had kunnen beroven (iets wat die "Gangsta gasten" normaal toch dagelijks doen :? ) ,

Je kan de winkels in SA ook beroven, gewoon met je pistool om de medewerker richten en het geld komt naar je toe.

en ik had ook graag het politie/leger uniform teruggezien waarmee je (net als bij Vice-City) probleemloos de legerbasis in en uit kunt lopen of rijden zonder die 5-wanted sterren te krijgen. :ch:

Je hebt ook een vriendin bij de politie, als je haar 100% date, dan krijg je het politieuniform

Ook had ik graag gehad dat de magneet-helicopter (die je 1 keer gebruikt in de missie "Up up and away" ) nog wel ergens te krijgen of halen zou zijn. :cry:

Dat is inderdaar wel jammer, maar helaas..

Geplaatst:

Ik had graag gezien dat je niet een bazooka en een m4 en wat van die remote exlosives (weet niet of het goed gespeld is....) tegelijk mee kon nemen. Of dat je dan een paar wapens in je kofferbak van je auto kon leggen en later kon ophalen als je zonder wapen(s)/munitie zit.

VWO-er

Geplaatst:

ik zou realistische wapen geluiden erbij doen

en meer verschillende voetgangers en autos

realistischer eten ( :bonk: )

skateboarden moet mogelijk worden

Cj moet betere sprongen kunnen maken zoals salto's enzo voor de lol

Geplaatst:

- Meer soorten auto's,

- inderdaad die magneet helicopter (een vliegtuig waar je auto's in kan laden is ook goed),

- grotere garage's en huizen (parkeergarages) :puh:,

- dat je hele gebouwen en bruggen op kan blazen,

- een chauffeur die je in een hummer-limousine rondrijd :engel:,

- net zo'n groot gebied als bij oblivion _O_ ,

- een racecircuit (ergens in de woestijn ofzo) met races,

- sneeuw,

- een rallycircuit (natuurlijk ook met races),

- een cruiseship dat je kan besturen en in rond kan lopen,

lekker lang lijstje eh ;)

Geplaatst:

- Damage bij gebouwen (dus ook bij die elektrischieteits mast wat je niet omkan rijden)

- Dat je gang menbers meekannemen in een vliegtuig (in een dodo kan het, maar in een shamal zou het ook moeten kunnen (zie de missie, weet eventjes niet meer welke) maar het gaat dus niet)

- Bij elk safehuis een ander interieur

- Het besturen v/d tram en de grote olietankers

Geplaatst:

Vliegvelden/vliegtuigen moeten levendiger zijn

zoals vertrekkende/landende vliegtuigen, vlieguigen in hangar, gates enzo

Geplaatst:
idd, gebouwen en bruggen enzo op kunnen blazen lijkt me wel vet. :Y

wat is daar nou vet aan , heb je gta uitgespeeld is er nisk meer van gta over (aangezien ik nogal vaak tegen muren enzo botst)

Wel zou het leuk zijn als je dat zo nu en dan in een missie dat moet doen maar helaas :*D

Geplaatst:

De meeste dingen zijn al wel geweest.

Maar de belangrijkste is er nog niet:

- Cruisecontrol! Hoef je niet hele tijd gas te geven en te remmen! :klap:

Geplaatst:

Nou nou!!,blijkbaar zijn er nog mensen met een grotere fantasie dan die van mij :D,sommige hier zouden eens moeten gaan solliciteren bij RockStar :sigaar: .(mischien dit lijstje met ideeën maar eens opsturen naar RockStar :roll: )

In ieder geval bedankt voor jullie reacties op deze topic :klap:

Geplaatst:

Misschien niet echt een reactie voor dit topic, maar je had het over die magneet onder die heli. Die is dan na die missie niet meer te verkrijgen, maar wel te downloaden. Die zogenaamde 'magnet mod' is »hier« te downloaden. Kan je dat puntje mooi schrappen van je lijstje. ;)

Note: Check de readme voor instalatie, volgens mij moet je de main.scm veranderen. Maak back-ups, het is op eigen risico!

Geplaatst:
idd, gebouwen en bruggen enzo op kunnen blazen lijkt me wel vet. :Y

wat is daar nou vet aan , heb je gta uitgespeeld is er nisk meer van gta over (aangezien ik nogal vaak tegen muren enzo botst)

het lijkt me nogal logisch dat de gebouwen dan respawnen (gebeurt ook met bomen, hekken, etc die je omrijdt) :bonk:

Geplaatst:
Misschien niet echt een reactie voor dit topic, maar je had het over die magneet onder die heli. Die is dan na die missie niet meer te verkrijgen, maar wel te downloaden. Die zogenaamde 'magnet mod' is »hier« te downloaden. Kan je dat puntje mooi schrappen van je lijstje. ;)

Note: Check de readme voor instalatie, volgens mij moet je de main.scm veranderen. Maak back-ups, het is op eigen risico!

Oooww :t Is dat echt zo!!! :klap: ,ik dacht dat da niet ging,ik ga het meteen proberen _O_ .

Bedankt voor de tip ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...