King Room Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Ik wil graag een produce progamma waarmee je beats kan maken. Wel graag z'n gratis proffesionele en niet moonfruit(ofzo)!? Wie kan me ermee helpen!? Ben er namenlijk erg geintresseerd naar om beats te maken!! KINGRECORD Bewerkt: 7 november 2006 door King Room Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik wil graag een produce progamma waarmee je beats kan maken.Wel graag z'n gratis proffesionele en niet moonfruit(ofzo)!? Wie kan me ermee helpen!? Ben er namenlijk erg geintresseerd naar om beats te maken!! KINGRECORD Volgens mij bedoel je Fruityloops.. Ookal wil je hem niet, ik raad hem toch aan! Ik heb hem zelf en is echt een zwaar relaxt programma.. Adobe Audition is ook een goede.. Maar Fruityloops blijft de beste.. Reageren
King Room Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Oke Tanks Daddy!! Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hoe kan je aan Fruitlyloops komen? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Je moet eerst naar de website van fruityloops gaan. Daarna zie je 4 dingen op die website staan. Bovenaan staat Try Out en Buy now. Je moet de Try Out versie aanklikken en dan kom je hier uit. Dan moet je een land uitkiezen waar je het gaat downloaden. Kies dan Nederland en kies dan willekeurige link uit. Dan start de download. Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Bedankt Colonel Cortez. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.