Jump to content

Met een PC controller spelen San Andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik denk aan een cotroller voor de computer te gaan kopen,

goed idee. Want altijd met een toetsenbord spelen verveelt dus ik wil iets nieuws uitproberen

bv met usb controller spelen. Alleen weet ik helaas niet goed welke want heleboel winkelsites laten niet

alles zien wat ze hebben, wel stom. Weet een jullie een goeie?

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi ik denk aan een cotroller voor de computer te gaan kopen,

goed idee. Want altijd met een toetsenbord spelen verveelt dus ik wil iets nieuws uitproberen

bv met usb controller spelen. Alleen weet ik helaas niet goed welke want heleboel winkelsites laten niet

alles zien wat ze hebben, wel stom. Weet een jullie een goeie?

mircosoft kunt volgende keer beter bij computertalk plaatsen dit heeft niks met gta san andreas te maken

Bewerkt: door libertycitypc
Geplaatst:

Hey, :)

Wil je een pc controller? ga op de site Google, en dan moet je intypen PC Joystick en dan zie je allemaal sites hoeveel de Joystick kosten enzo. Hier heb ik site gevonden wat de prijs ongeveer van een joystick is. Site Je kan ook online een joystick bestellen.(doe dat dan wel bij een vertrouwde site, dit om oplichting te voorkomen) Je kan ook bij de winkels in jou stad of dorp in computerzaken kijken of er een PC Joystick pakket is ofzo, en je kan het ook vragen aan de verkopers.

Succes! :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een Xbox 360 controller gekocht voor Windows XP. Echt gaaf ik ga het uitproberen :klap: .

PS bedankt voor jullie reacties

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan niet met de controller de camera draaien! :-(:cry:

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Wat moet ik doen om de camera te draaien?

Iemand? :-(

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Er zit ook nog maar een half uur tussen deze twee posts! Wacht geduldig op je antwoord, als je niet zo ongeduldig bent zijn andere leden ook eerder bereidt je te helpen...<<<

Bewerkt: door hooligun
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
Ik kan niet met de controller de camera draaien! :-(:cry:

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Wat moet ik doen om de camera te draaien?

Iemand? :-(

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Er zit ook nog maar een half uur tussen deze twee posts! Wacht geduldig op je antwoord, als je niet zo ongeduldig bent zijn andere leden ook eerder bereidt je te helpen...<<<

Hoi,

ik heb het zo gedaan,

ik heb een ps2 controller op de pc aangesloten dmv convertor en ik draai de camera met het stuurknuppeltje die rechts op de controller zit.

Hoe ik dat gedaan heb?

Namelijk zo; je kiest voordat gta sa gaat spelen voor OPTIES>>controller settings>>joypad settings.Zet alles op OFF behalve de onderste,die zet je op on.

Dat zou het moetten zijn.

succes

Laat je horen of het gelukt is zodat andere erook wat aan hebben.

gr...

M@rio

Geplaatst:

Wat een bump!

Ondertussen weet ik er veel van :puh:

Je hebt SAAC nodig om alle knoppen correct te kunnen instellen.

Bij Options gaat het niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...